poniedziałek, 18 lipca 2011

Today I don’t feel like doing anything!

20 komentarzy :
 
 First I have to say my dears, that is, that definitely hate those mornings like today. I got up with a great plan to take dress and show you her. Unfortunately it started raining, so the idea vanished as quickly as it appeared. Maybe the weather affected me, but today I chose skinny jeans and lace blouse. Leading color was black, and accompanied her gray. I noticed that last blog was quite colorful, so today a little differently. What's the funniest, walked in dressed in black, when the afternoon sun is out beautifully - nothing better than my luck ;) 
Today is the day spent in the city, even bought a classic white blouse in Stradivarius on sale, which probably you will see soon. I refer you HERE, where you will find very short interview with me (is in Polish, so use Google Translator if you like). Meanwhile, I rush to dinner! Have a good week, but I'm going to write something before weekend, stay tuned! :)

Pierwsze co mam do powiedzenia moi drodzy, to to, iż zdecydowanie nienawidzę takich poranków jak dzisiejszy. Wstałam z wielkim planem ubrania sukienki i zaprezentowania Wam jej. Niestety zaczęło padać, więc ten pomysł zniknął tak samo szybko jak i się pojawił. Może to pogoda na mnie wpłynęła, ale wybrałam dziś koronkę połączoną z rurkami. Barwą przewodnią była czerń, a towarzyszyła jej szarość. Zauważyłam, że ostatnio na blogu było dość kolorowo, więc dziś trochę inaczej. Co najzabawniejsze, spacerowałam na czarno ubrana, kiedy popołudniu już wyszło pięknie słońce - nie ma jak moje szczęście ;)
Dzisiejszy dzień spędzony w mieście, nawet zakupiłam klasyczną, białą bluzkę w Stradivariusie na wyprzedaży, z którą zapoznacie się pewnie niedługo. Odsyłam Was jeszcze TUTAJ, gdzie znajdziecie króciutki wywiadzik ze mną. Ja tymczasem pędzę na obiad! Miłego tygodnia, choć jeszcze coś napiszę przed weekendem ;)
I WAS WEARING:
lace blouse H&M
black tank top ZARA
jeans BERSHKA
shoes RIVER ISLAND
bag PEPE JEANS
belt ZARA
jacket C&A
ring POROFIS (gift from Caroline)

Today I discoverd this, I'm in love with Selah Sue!

xoxo, Sandra.

20 komentarzy :

  1. ładne połączenie skóry z koronką :)
    piękna biżuteria i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. love your blouse! you are very stylish! :D

    G

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna ramoneska :*

    zapraszam do mnie couldbloom <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta torba <3! Wgl. fajny LOOK :)

    Pozdrawiamy
    BROCHEFLEUR.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś z Poznania? Dopiero teraz to odkryłam!
    świetny zestaw :)

    xoxo

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. i love your outfit!
    I just found out about your blog! I really like it =) would you like to follow each other?


    ♥ Lots of love, Lisette ♥
    sweetlisette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. i love your jacket! i wish we had c&a in the uk

    http://itscohen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Panna Młoda..myslalam o tym żeby ją wstawić ale nie chciałam żeby się obraziła :D hihi wyglądała pięknie i skromnie..na głowie toczek z woalką i welonem..sukienka typowo grecka,dluga,skromna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. torba, torba, torba! mam świra na jej punkcie, jest piękna. A cały zestaw jest zacny!


    www.hellomaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Just came across your blog and I love your style!
    That bags, amazing!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twojego tumblr, zapraszam na mojego http://magicfashion.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your lace top, makes the outfit so interesting!

    OdpowiedzUsuń
  13. YOU LOOK ADORABLE ! YOUR SMILE IS SO SO CUTE

    and love the leather jacket as well

    AND your blog looks really pretty :)

    just stumbled upon your blog today so stumble upon mine if ya wish http://lostinperfectionism.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful post and sweet blog!
    If you love my blog we can follow eachother!

    The yellow ball

    OdpowiedzUsuń
  15. LOvely lace shirt =)
    You have a great style ;)

    If you want visit my blog and follow me if you like it

    http://girls-stuff-11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło widzieć tu kolejne tarze w Poznania. :)
    Świetnie wyglądasz.

    +dodaje :)

    OdpowiedzUsuń