wtorek, 9 sierpnia 2011

Golden sweater.

28 komentarzy :
 
 Weather in this summer doesn't spoil us, and above all, for sure now. Announce that this week will be really cold. Already it is very windy. But I try to not very good weather don't affect on my good mood :) Today's outfit is a link of gold from bronze. Pullover from Zara autumn collections brought from Paris. Certainly over the coming months and shortly after the holiday will serve me well. In the pictures, unfortunately, went out for a more creamy, well that's because it contains a golden thread. Once more will show you him on the blog again and then I'll do better approximation.I liked the moccasin. Anyway, what I say, actually always liked them. These I bought just before leaving for France in River Island. For this, bag in the same color. Recently, I have heard many times that it is such a passe combined bag and shoes the same color, but for me it somehow doesn't reach, and is unaware of such opinions. I like wear sometimes bag and shoes in the same colour.
How is your holiday? I somehow I won't be sad when school starts. For even I missed some friends:) Now waiting for my film day, because the weather wasn't encouraged to go out, and tomorrow I'm going to bake a brownie and invite friends for a meal.

Pogoda w te lato nas nie rozpieszcza, a przede wszystkim na pewno teraz. Zapowiadają, że w tym tygodniu będzie na prawdę zimno. Już jest bardzo wietrznie. Jednak staram się aby niezbyt przyjemna pogoda nie wpłynęła na mój dobry humor :) Dzisiejszy outfit to powiązanie złota z brązem. Sweterek z jesiennej kolekcji Zary przywieziony z Paryża. Na pewno w ciągu przyszłych miesięcy i tuż po wakacjach będzie mi dobrze służył. Na zdjęciach niestety wyszedł na bardziej kremowy, no cóż taki jest, ponieważ zawiera złotą nitkę. Kiedyś jeszcze zawita na blogu, a wtedy zrobię większe przybliżenie.
Przekonałam się do mokasyn. Zresztą co ja mówię, właściwie zawsze je lubiłam. Te kupiłam tuż przed wyjazdem do Francji w River Island. Do tego torba w tym samym kolorze. Ostatnio wiele słyszałam, że to takie passe łączyć torebkę i obuwie w tym samym kolorze, ale do mnie to jakoś nie dociera i nie zważam na takie opinie. 
Jak mijają Wam wakacje? Ja się jakoś nie będę smucić, kiedy zacznie się szkoła. Za niektórymi nawet się stęskniłam :) Dziś czeka mnie dzień filmowy, bo pogoda nie zachęca do wyjścia, a jutro mam zamiar upiec BROWNIE i zaprosić przyjaciółki na poczęstunek.

I WAS WEARING:
sweater ZARA
jeans ZARA
bag STRADIVARIUS
necklace H&M (gift)
moccasines RIVER ISLAND
watch CASIO



xoxo, Sandra.

28 komentarzy :

  1. kurcze, kurczę, kurczę! Połączenie sweterka i spodni bardzo mi się podoba! Niby proste, a jak urocze! Do tego świetna biżuteria ,3
    Buciki mi się bardzo podobają :) A o torebce to już nawet nie wspominam! Świetny zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To miała być atrapa chusty, kupiony z półtora roku temu w vero modzie teraz zaczął mi służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. That sweater is gorgeous! xo

    OdpowiedzUsuń
  4. You look really pretty, I have to get that sweater!

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdzie ni mogę znaleźć idealnych mokasyn, a tak mi się marzą !
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. great clean outfit. i like your stlye.

    OdpowiedzUsuń
  7. eh, bardzo fajnie! buty przecudne! a zegarem mam bardzo podobny i to zadziwiające do jak wielu rzeczy pasuje:)

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne butki, sama mam chrapkę na fajne mokasyny.

    Uwielbiam Twoją uśmiechniętą buzię, bo promieniejesz bardzo pozytywną energią!

    OdpowiedzUsuń
  9. Looking super awesome dear! Love the white sweater and that golden watch!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice outfit xoxo

    http://silhouetteparisienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely look!
    You're beautiful!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely pics, i love the shoes!

    jos xx

    OdpowiedzUsuń
  13. idealne buciki, a Twój uśmiech - dodaje uroku wszystkim rzeczom. Mogę zapytac jakim aparatem robilas zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  14. @Pralinka
    aparat do wymiany (na szczęście już we wrześniu!), ale jakoś służy. A jest to Sony Alpha 300 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapitalny zestaw, wyglądasz naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę świetny blog! Bardzo dopracowane stylizacje! Jesteś śliczna. Masz bardzo dziewczęcą i świeżą urodę ;)

    Dziękujemy za odwiedziny i zapraszamy ponownie ;) Dodajemy do obserwowanych

    Quintessenceofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi sie podoba,prosto ,ale pieknie!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ohh so lovely blog :) want to follow each other? let me know on my blog!
    Hope you will visit it http://pleasestrikeapose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny blog! Masz świetne wyczucie stylu : )
    http://mrs-blackana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mokasyny są niesamowite ! Świetny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Owszem, passe jest łączenie butów i torebek pod kolor, ale wyjątkami w tej regule są zestawienia czarne i brązowe.Te można zestawiać razem, inne kolory już nie bardzo. A jeszcze kilka lat temu nosiło się czerwone torebki do czerwonych butów... Dobrze, że moda ewouluje :)
    I powiem szczerze, że nie zwróciłabym uwagi na te buty w sklepie, ale na nogach prezentują się bardzo stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi się podoba, przeswietny sweterek i rewelacyjne buty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz uroczo i stylowo!

    OdpowiedzUsuń