wtorek, 16 sierpnia 2011

Maxi skirt in black, white and grey.

38 komentarzy :
 
  Reviewing trends for the coming season I'm not especially surprised. I feel that every year the same things. Soon I'll show you my favorite trends for autumn-winter 2011/12. Gray again, this colour perfectly suits in cool autumn days, but today I decided to wear something grey too. Was sunny, but the summer breeze added refreshing. Skirt I bought on sale just before leaving for France. I took it to the suitcase, but it didn't have occasion to wear. Today proved to be perfect. White-gray-black, delicate. For this match up, high-heeled sandals and quilted handbag. 
Today I met with Caroline and decided to go for the movie "Final Destination 5", which we choose from the Friday release, but thanks my last trip to moutains, we couldn't go :) Every part of the film has the same storyline, new scary scene, but I stubbornly waiting for my happy ending. Well, I will not reveal too much, just go for the movie :) 
I will add pictures and ran away to take a green tea. Have a nice evening!

Przeglądając trendy na nadchodzący sezon nie jestem jakoś specjalnie zaskoczona. Mam wrażenie, że co roku to samo. Niedługo pokażę na blogu moje ulubione prognozy na jesień-zimę 2011/12. Szarości znów idealnie sprawdzą się na zimniejsze, jesienne dni, ale właśnie na taką kolorystyką postawiłam dzisiaj. Słońce dopisało, ale letni wiaterek dodawał orzeźwienia. Spódniczkę kupiłam na wyprzedaży tuż przed wyjazdem do Francji. Wzięłam ją do walizki, ale nie miałam okazji jej założyć. Dziś sprawdziła się idealnie. Biało-szaro-czarna, zwiewna. Do tego dopasowana góra, sandałki na obcasie i pikowana torebka. 
Dziś spotkałam się z Karoliną i postanowiłyśmy iść w końcu na film "Oszukać przeznaczenie 5", na który wybierałyśmy się od samej piątkowej premiery, ale ze względu na mój wyjazd w góry, nie dałyśmy rady :) Każda część filmu ma identyczną fabułę, nowe przerażające sceny, ale ja uparcie czekam na moje szczęśliwe zakończenie. No dobrze, nie będę zdradzać za dużo, wybierzcie się do kina :) Tymczasem dodam zdjęcia i uciekam zrobić sobie zieloną herbatę. Miłego wieczoru!
 I WAS WEARING:
skirt H&M
blouse H&M
shoes HUMANIC
brancelet MUMMY'S
bag KAPPALH
sunglasses BOUGHT IN PARIS - H&M

 Please guys, remember about my fanpage on facebook, there you can follow my daily news :) / Kochani, pamiętajcie o moim fanpage'u na facebooku, gdzie śledzić możecie codzienne newsy ode mnie :)
 FACEBOOK - click "like it"



 xoxo, Sandra.

38 komentarzy :

  1. świetnie jak zawsze !
    a spódnica przecudowna !

    hah, własnie wybieram się na ostatni seans, ale jakoś nie jestem zbytnio nastawiona na ten film :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. i also feel that the trends never change and cometimes are quite boring, but i always end up falling in love with them.
    oh! and i love your skirt!

    xxx

    singinonmymind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny zestaw i super blog :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw!
    <3

    www.fashionphilosophy.net

    OdpowiedzUsuń
  5. i like your blog.
    why don't you come and see mine, and if you like it, foloow each other?
    kisses

    Miriamstella ( from Italy)
    http://isfashionmypassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow:) bardzo mi się podoba:) jak mogę Cię dodać do obserwowanych z konta na gmailu, bo nie mogę znaleźć tego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Paulina
    po prawej stronie masz listę obserwowanych :)

    PS. NIE ZAPOMNIJCIE O FACEBOOKU!
    DON'T FORGET ABOUT FACEBOOK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. every season is always the same!! fashion is all a cycle its crazy. love this look you have!
    francesca

    http://www.frankvinyl.com

    OdpowiedzUsuń
  9. love the print on that skirt...you look Gorge

    xoxo Monroe

    Fashion Steele NYC

    OdpowiedzUsuń
  10. that;s a great skirt, beautiful outfit

    OdpowiedzUsuń
  11. KOchana ten lakier to jeszcze nic w porównaniu do tych lakierów co ja tam widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna ta spódnica wygląda na wygodną i przewiewną:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your blog!!

    visit me: izaskunfashionista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz, spódnica ma bardzo ciekawy wzór jak i model;) Piekny uśmiech.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  15. W tej spódniczce wyglądasz naprawdę zjawiskowo!:)
    Ah oszukać przeznacenie, tez chetnie bym obejrzała.. polecasz?;>:):*
    A co do szarości też tylko na nie mam ochotę!:)
    buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  16. @Wilhelmina
    oczywiście polecam, ale nie jest to nic odkrywczego :) choć oczywiście jeżeli jesteś fanką drastycznych scen, to parę jest ciekawych :))
    Ja na nie reagowałam śmiechem haha ;)
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  17. such a beautiful maxi skirt, i love the print on it, your blog is soo lovely by the ways, i will be visiting it again very soon :)

    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.com/
    xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the cut of your skirt, lovely! xo

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG i seriously love your skirt! it's gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  20. Great outfit and photos! Like it! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna spódnica! :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice posts, and love your photos on blog, really creative!
    Bookmarked! Maybe follow too? http://thepileofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie fajne wycięcie w tej spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. You look amazing! I love the skirt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Yeah a polish girl with a good style :) I'm from Poland too, but I live in Germany now :)

    Like your blog. I'm following you now. Visit my blog and follw too if you want to ;)

    Kisses from Germany :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam na oszukać przeznaczenie V. Pierwszy i ostatni raz poszłam do kina na horror w 3D ;)

    Ciekawy zestaw :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny set. :) szczególnie podoba mi się spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  28. You know what? I understand EVERYTHING but it's hard for me to speak polish. :) I'm often in Poland but I don't have to speak the language there. I'm not used to it :P
    But: You can write polish, I answer in english ;)

    OdpowiedzUsuń