poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Random photos from Paris.

34 komentarze :
 
 Just as I promised. Today, this post will be a great photo-report from my trip to Paris. I hope you will enjoy the photos ... There are a lot :)
 Tak jak obiecałam. Dziś post to będzie jedna wielka fotorelacja z mojej podróży do Paryża. Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają... Jest ich dużo :)

My future apartament, haha ;) Who ever lives there - I'M COMING!
American accents in the Parisian suburbs.
 A beautiful glass roof in a cafe / restaurant.
 French friends, when we were waiting for underground train :)
History Museum of Paris with beautiful garden.
Mathilde do the best photos ever! ;)
With Nolwenn.
Rest in parks Louvre, by the fountain.
 A lot of amazing desingers in one wonderful city.
Friday's picnic.
Last day in Paris, Saturday I spent alone (7 hours), when all friends started go to home. Only with a huge suitcase. It stretched some 10km, but it was worth it because in my mind refreshed view Chans de Lise, the Place de la Concorde and more.
Ostatni dzień w Paryżu, czyli w sobotę spędziłam sama. Jedynie z ogromną walizką. Ciągnęłam ją jakieś 10km, ale było warto bo odświeżyłam w mojej głowie widok Chans de Lise czy Placu de la Concorde.

xoxo, Sandra.

34 komentarze :

  1. I know that I do the best photo of the world :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci zazdroszczę ;oo
    o kurczę, nie myślałam, że w Paryżu może być tyle ciekawości - jakoś zawsze byłam ograniczona jeśli chodziło o niego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @famfaramfam
    ja wręcz przeciwnie, dlatego polecam :)
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely pictures!!!

    Kisses Anne
    http://annenobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wah! You're so pretty, girl! :) I love your hat and the scarf. Actually I am after a scarf like that at the moment- can you tell me where did you get yours?

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę !
    xx

    http://adriennestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful pictures! I'm loving your blog, going to start following you asap!

    OdpowiedzUsuń
  8. @Mademoiselle Antonova
    I bought it year ago in Zara, so I don't know if will be the same, but can be similar! Anyway try in H&M, I saw like mine week ago :)

    THX ALL.

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę paryża najbardziej w świecie )

    OdpowiedzUsuń
  10. omg im going to paris on friday. being super stoked for days.

    OdpowiedzUsuń
  11. Paryż równie piękny co zwiedzona przeze mnie Barcelona w której się zakochałam, nic tylko tam zamieszkać. Świetnie przedstawione looki <3 U nas pojawił się mały ootd z hiszpanii zapraszamy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne zdjecia, mam nadzieje, ze kiedys odwiedze Paryz; >

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjecia;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne zdjecia... bardzo fajny blog;)

    fashion-ache.blogspot.com
    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne to są te Twoje zdjęcia z Paryża a nie moje robione komórką pół godziny temu zdjęcia z tarasu ! haha :D Marzy mi się taki aparat jak Twój..ohoh. "The American Dream" najlepsze zdjęcie ! co to było?;> Jakie plany na resztę wakacji?;>:***

    OdpowiedzUsuń
  16. So nice, I'd love to go to paris!

    OdpowiedzUsuń
  17. C'est très beau ;)
    Paris est une ville magique!
    biz

    OdpowiedzUsuń
  18. wooow !!
    You look so good ! :)
    http://forexamplefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. awesome pics!

    http://missmollyfashions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę Ci, wspaniałe zdjęcia i blog. Zapraszam do mnie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gorgeous pictures! I'm loving your blog, going to start following so I can see more! xo

    OdpowiedzUsuń
  22. Great and beautiful photos! :))

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny wypad! zazdroszczę ;))

    drawinggpin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Great pictures!! It seems that you had amazing time there :))

    Desislava
    http://truedreamcatcher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te zdjęcia! Zazdroszczę podróży;)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne zdjecia, widac ze swietnie sie bawilas ! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. nie spodziewałam się takiego komentarza. dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia:) ja też właśnie dodałam fotoleracje z Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  29. you look sooo cute!
    i really these pics!

    OdpowiedzUsuń