czwartek, 1 września 2011

Today is 1st September, we have to back to school!

18 komentarzy :
 
 I don't know how you guys, but I'm happy for this come back to school. With pleasure I saw close friends from school and not, my classmates and some teachers. Of course is a little bit sad that holiday is over, but school isn'y so bad... right? ;) I have some assumptions for this school year, study hard and realiable and write more on the blog. This last I think will be better than in the summer. I want to show you more and more outfit! :)If we talk about my today's outfit... Today 1st September is equivalent with elegance. As always I put on the holy duo of white and black. I guess a little I was inspired by the Chanel - in pepitka jacket, pearls, this time in the form of bracelets, a bow tied at the neck. That it is not too loud, I put jeans instead of skirts.
How do you like the effect?

Nie wiem jak wy, ale ja się cieszę na rozpoczęcie tego roku szkolnego. Z chęcią zobaczyłam bliskich mi przyjaciół ze szkoły i nie tylko, moją klasę i niektórych nauczycieli. Oczywiście jest troszkę żalu, iż wakacji koniec, ale szkoła nie taka straszna ;) Ja mam założenia na ten rok, by solidnie przyłożyć się do nauki i pisać więcej na blogu. To ostatnie wydaje mi się nawet bardziej realne niż w wakacje. Chciałabym pokazywać outfity jak tylko często się da! :)
Co do stroju... Dziś 1 września, co równozncznie wiąże się z elegancją. Postawiłam jak zawsze na święty duet bieli i czerni. Chyba trochę zainspirowałam się Chanel - żakiecik w pepitkę, perły tym razem w formie bransoletek, a pod szyją wiązana kokardka. By nie było zbyt donośnie, włożyłam dżinsy zamiast spódniczki.
Jak podoba się Wam efekt?
I WAS WEARING:
blouse STRADIVARIUS
jacket NY
jeans ZARA
balerines H&M
bag KAPHALL
jewelry MUM'S



xoxo, Sandra.

18 komentarzy :

  1. Love this outfit Dear great jacket and blouse so chic kisses my Precious

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! wyglądasz cudownie! pepitka oszalamia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You look so elegant and chic! Love your tweed jacket! :) I still have 3 more weeks till my university begans!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super żakiecik :) Zakochałam sie w nim. Zresztą pepitka to klasyka, która zawsze się sprawdza.

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako mężczyzna byłbym rad zaprosić taką damę na kawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Great blog! : ) I love your banner. The outfit is beautiful, espacially the jacket.

    Check out our blog, please: http://cinderellaalert.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. thats such a cute outfit, you look spectacular.

    OdpowiedzUsuń
  8. I love this classic outfit, and you're so pretty, you remind me of the gorgeous Ashley Green.

    Liv @ bklynlifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochanie! to powrót do szkoły w wielkim stylu! szkoda ze nie do XI... ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten żakiecik jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Sandra! :D
    I love it the outfit! especially ball bracelets because I lost! You have been fabulous. I really like the touch of jeans
    Hope you have a nice day
    xxx


    http://www.livelymixture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely :)

    just found your blog and I'm following *

    http://behindcatiseyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, I love this look!!!!!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń