sobota, 10 września 2011

When is sunny and windy day... I put on me sweater.

13 komentarzy :
 
 Welcome! Today, I'm wiating for my sweet session you will be able to enjoy soon. Meanwhile, a small adapter will be post the outfit from Wednesday. Right after school, I did just a few pictures of my "everyday and comfortable outfit to school." I hope you like it :)Again jeans .. The newest is not always carry with them, but I decided to change it! Anyway, back to the outfit - to brown wedges, I chose pink nude sweater with short sleeves. Quite an interesting pattern is openwork.
I hope you like it! I've already run away to the city :)
I wish you all a pleasant weekend.
 
Witajcie! Dzisiaj czeka mnie słodka sesja, którą podziwiać będziecie mogli już niedługo. Tymczasem małą przystawką będzie post z outfitem ze środy. Tuż po szkole, zrobiłam dosłownie parę zdjęć mojego "codziennego i wygodnego stroju do szkoły". Mam nadzieję, że Wam się podoba :)
Znów jeansy.. Ostatnio się z nimi nie rozstaję, ale postanowiłam to zmienić! W każdym bądź razie wracając do outfitu - do brązowych koturnów, wybrałam pudrowo-różowy sweterek z krótkim rękawkiem. Dość ciekawy ma wzór ażurkowy.
Mam nadzieję, że się podoba! Ja już uciekam do miasta :)
Życzę wszystkim miłego weekendu.
 I WAS WEARING:
sweater VINTAGE
tank top BERSHKA
jeans ZARA
wedges PROMOD
bag MINELLI
watch CASIO
necklace DON'T REMEMBER, bought in France
 

xoxo, Sandra.

13 komentarzy :

  1. i love your sweater! you are right, when i dont know what to wear, i usually put a sweater on me :) kisses from http://girlsjustwannahavefun14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się ten cały komplet !!
    torebka jest bombowa !!
    pozdrawiam CZOKOBON.BLOGSPOT.COM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten sweterek jest uroczy. Pięknie Ci w jasnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, wyglądasz słodko, dziewczęco i młodo, kolorystyka jest korzystna dla Twojej urody, jestem na tak, co tu dużo gadać.=)

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIĘKI DZIEWCZĘTA za komentarze ;)
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne koturny <3
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna stylizacja! Wszystko idealnie współgra:)Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo podoba mi się sweterek :) I buty, są oryginalne i prześwietne!

    OdpowiedzUsuń
  9. nice print on your shirt!
    following you.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. You have such an amazing face, so charming for your smiles, just can’t see enough,love your tender smile,
    Check out my blog if you have the time :D
    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your outfit! :)



    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime!! thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń