niedziela, 11 września 2011

Yummy cupcake is such sunny!

21 komentarzy :
 
  Last Saturday was very sweet! Had already mentioned to you a wonderful, a small, pink café where you can find a lot of sweet and beautifully decorated cupcakes, macarons or donuts. Specifically, I mean the Cupcakes Bakery in Poznan. In the morning after a quick breakfast and the dressed, banished from the house toward the sweet taste, what can you expect anyway after many photos in this post! ;) 
As for the outfit. This lovely red skirt I found in one of Vinatge Shops in Paris. It's my great gem and a nice souvenir. I put on a combination of red, black with creamy white. Shoes received from Wholesale-dress.net. They are marvelous and I've got plenty of ideas with what to connect.
Once, along with a friend pathogenic to fill, we decided to go home touching on the town. Paving stones there didn't allow me to cream shoes, so I replaced them on the black ballerina. In this way, I felt rather like Parisian :) 
I hope that post and photos you like it :) If you are in Poznan, then of course don't forget to visit the Cupcakes Bakery on Garbary!

Ostatnia sobota była bardzo słodka! Już kiedyś wspominałam Wam o cudownej, maleńkiej, różowej kawiarence, gdzie znaleźć możecie wiele słodkich i ślicznie ozdobionych cupcake'sów, makaroników, czy pączków w kształcie koła, czyli donutów. Dokładniej chodzi mi o Cupcakes Bakery w Poznaniu. Z samego rana po szybkim śniadaniu i ubraniu się, wypędziłam z domu w stronę słodkich smaków, co spodziewać zresztą możecie się po wielu zdjęciach w owej notce! ;)
Co do stroju. Tą cudowną, czerwoną spódnicę znalazłam w jednym z Vinatge Shop'ów w centrum Paryża. Jest ona moją wielką perełką i niezłą pamiątką. Postawiłam na połączeniu czerwieni, czarni z kremowym białym. Buty otrzymałam od Wholesale-dress.net. Są przecudowne i już mam pełno pomysłów z czym je połączyć :)
Kiedy już wraz z koleżanką najadłyśmy się do syta, postanowiłyśmy wrócić do domu zahaczając o miasto. Tam brukowa kostka nie pozwoliła mi na kremowe pantofle, więc zamieniłam je na czarne baleriny. W ten oto sposób czułam się dość jak paryżanka :)
Mam nadzieję, że post i zdjęcia się Wam podobają :) Jeżeli jesteście w Poznaniu, to oczywiście nie zapomnijcie o odwiedzeniu Cupcakes Bakery na Garbarach!
Special for me was waiting deliciouse and such sunny cupcakse as the name of the blog :)
Specjalnie na mnie czekał przepyszny (bananowy) i słoneczny cupcakes jak nazwa bloga ;)
Haha you can see, Patrycja likes cupcakes! :)
I WAS WEARING:
skirt VINTAGE SHOP IN PARIS
blouse H&M
belt ZARA
balerinas H&M (bought in Paris)
bag KHAPPAHL
watch CASIO
nude shoes WHOLESALE-DRESS.net
earing perals MUM'S








xoxo, Sandra.

21 komentarzy :

  1. Ale słodko:) Zestaw śliczny, kocham takie spódnice zwiewne a bluzki z żabotami/kokardami/wiązaniami w stylu vintage ubóstwiam, bardzo mi się podoba całość:)
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulalla, co za piękny i smaczny widok! =) Meeeega mi się to podoba! Śliczny, delikatny zestaw i te babeczki, aaahh!

    OdpowiedzUsuń
  3. the cookies look super yummy! cute skirt x

    www.twinfashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudownie, masz tak piękny uśmiech, że mogłąbym patrzeć i patrzeć na niego ;d
    babeczki, ciasteczka, ale bym je zjadła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam, mniam!!


    piękna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa<3 wspaniałe! i Ty wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja a cukiernia urocza!

    OdpowiedzUsuń
  8. jeeeju, wygladasz tak uroczo, pieknie i słodko, ze nie moge oderwac wzroku od zdjęc<3333

    OdpowiedzUsuń
  9. omg, all looks soooo sweet and yummy !! :))

    Desislava
    http://truedreamcatcher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam! jak to pięknie i smakowicie wygląda !;)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga.:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! ale piękne rzeczy w tej cukierni! a twoja spódnica jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super!

    zapraszam do przeglądania o obserwowania mojego bloga!
    http://sally-shey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. It looks so yummy ! You're a talented cooker ! Nice to discover you and your beautiful blog !

    http://cuteredbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa stylizacja! Bluzka bardzo mi się podoba i ten jej kolor - super! A babeczki muszę przyznać wyglądają bardzo smakowicie :0

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz przepięknie, a każde kolejne zdjecie jest słodsze od poprzedniego ;) cudowny zestaw, bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. hello youre blog its so cute i follow u!!!!!!!!!!! besicos de parte de apuestoporchanel.blogspot.com espero tu visita!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne miejsce i genialny outfit! Wyglądasz jak pin up cooker!:) hah, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. słodko i uroczo , dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw :) spódnica bardzo go ożywia.. a te babeczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing pics! I love your red skirt and I want one of those cupcakes!!
    slurp

    If you like, come to visit my blog and follow my MFW!
    kisses, gaia

    http://modhello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń