sobota, 5 listopada 2011

Casual outfit - denim shirt and legging

24 komentarze :
 
 Recently my days are pretty twisted and mercilessly fly so fast. Yesterday I chose a fairly simple outfit, because I had to play in photojournalist of the basketball game yesterday  in my school ;) At least I was comfortable. Something for something completely different? It annoys me that so quickly gets dark outside. So these pictures aren't the best quality somehow, just by the light. Still, I hope that you like them :) 
I don't know how will look my blogging over the next week, because tonight already beginning to my exchange with the Germans. I'll try to write as often as I can about during visit of my German colleague in my house, and I would like to change the opinion of Polish-German relations and see if the stereotypes can be completely eliminated ;) Sorry to be so chaotic note, but now I don't mind to write, because I run to embrace the house before the big fuss tonight. Have a nice weekend! :)

Ostatnio moje dni są dość zakręcone i niemiłosiernie szybko mi lecą. Wczoraj wybrałam dość prosty zestaw, ponieważ musiałam pobawić się w fotoreportera meczu koszykówki wczoraj w mojej szkole ;) Przynajmniej było mi wygodnie. Coś z innej beczki? Denerwuje mnie fakt, że tak szybko robi się ciemno. Dlatego te zdjęcia nie są jakoś najlepsze jakościowo, właśnie przez światło. Mimo to, mam nadzieję, że się Wam podobają :)
Nie wiem jak będzie wyglądać moje blogowanie w ciągu najbliższego tygodnia, ponieważ już dziś w nocy zaczynam swoją wymianę z Niemcami. Postaram się pisać jak najczęściej podczas wizyty mojego niemieckiego kolegi w moim domu, a także chciałabym zmienić opinię o relacjach polsko-niemieckich i przekonać się, czy stereotypy da się kompletnie zlikwidować ;) 
Przepraszam za tak chaotyczną notkę, ale nie mam teraz głowy do pisania, ponieważ uciekam ogarnąć dom przed wielkim zamieszaniem dzisiejszej nocy. Miłego weekendu! :)

I WAS WEARING:
denim shirt H&M
bag MINELLI (bought it in France)
legging ZARA
boots RIVER ISLAND
 watch CASIO


xoxo, Sandra.

24 komentarze :

  1. Uwielbiam dżinsowe koszule!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pretty :) Have a nice week!

    OdpowiedzUsuń
  3. zegarek jest świetny ,a i masz bardzo ładną buzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubie takie zestawy :) Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi lovely,
    I totally love this outfit!!You look so pretty;) Lovely pics!
    I just found your blog,it's very cute.I added to your followers!Follow back?:)
    Have a great week
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula i buty, wyglądasz bardzo ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your bag dear <3

    xx
    I'm following you now!!
    Would you like to follow me back?
    keep in touch♥

    kisses*
    http://kekeangela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasycznie ale ładnie i to mi się podoba! Wyglądasz na bardzo sympatyczną kobietkę :)

    zapraszam do siebie:
    marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. You look super cute. I always love casual outfits.

    -Ly
    http://www.lyzhang.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula cudna! Też taką chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, byłam, byłam :) kręciliśmy modę męską, na żywo...haha:) niedługo będzie na YT :)
    Genialne buty i torba!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cute blog! I like your style :)
    Hope we can follow each other!
    xoxo
    http://purpleelixir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your blog! Your posts are awesome! <3 Follow you your lisa from Berlin

    OdpowiedzUsuń
  14. you are too pretty!! :) Love how simple and chic this is...perfect staple pieces!!

    xx, Ally
    pinsandroses.blogspot.com

    *Ladakh GIVEAWAY on my blog*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna koszula! I w ogóle wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. You made some decent points there. I looked on the internet for more info
    about the issue and found most people will go along with your views on this site.
    my web page :: get paid to take surveys free

    OdpowiedzUsuń