środa, 30 listopada 2011

France elegance!

18 komentarzy :
 
  Bonjour mes amis! We have last day of November - zero snow and frost, the sun comes out from under the clouds on the faces of people making a positive smile:) Additionally, this day was enough "French" for me. Starting from the French test, presentation of Paris (which is slightly squandered by my stress) until on my outfit. I feel truly elegant, like  walking Parisian on the Champs Elyssa. Dress is one of my friends, which is currently in France. For one semester school has entrusted it to me... Thank you.
Calm, classic colors. I gave up trinkets, leaving only the pearls in my ears. My neck is adorned by the scarf that my mom brought from Paris. 
Following my fanpage, you could see my award from Teen Vogue! THANK YOU <3 Here you can see the full article.

Bonjour mes amis! Mamy dziś ostatni listopada - zero śniegu i przymrozków, słońce wychodzi spod chmur sprawiając na twarzach ludzi pozytywny uśmiech :) Dodatkowo ten dzień był dla mnie dość "francuski". Rozpoczynając od sprawdzianu z francuskiego, prezentacji Paryża (którą lekko mój stres zaprzepaścił), aż po mój strój. Czuję się iście elegancko, niczym spacerująca po Champs Elysse paryżanka. Sukienka należy do jednej z moich przyjaciółek, która aktualnie jest we Francji. Na jeden semestr szkolny powierzyła mi ją.
Stonowane, klasyczne kolory. Zrezygnowałam z błyskotek, pozostawiając jedynie perły w moich uszach. Moją szyję zdobi natomiast chustka przywieziona przez moją mamę z Paryża.
Śledząc mój fanpage, mogliście zobaczyć moje wyróżnienie od Teen Vogue! DZIĘKUJĘ <3  Tutaj możecie zobaczyć dokładny artykuł. 





 I WAS WEARING:
dress GABRIELA'S
scraft LOUIS VUITTON
bag VINTAGE
watch CASIO
boots ALDO

xoxo, Sandra.

18 komentarzy :

  1. świetny zestaw , + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie sie wydaje ze sukienka jest ciutke na ciebie za mala...

    OdpowiedzUsuń
  3. @Jonka
    już odp na Twojego bloga :) sukienka nie jest za mała czy za ciasna, po prostu opina mnie na dole, na górze jest nawet luźna ;)
    xo.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzo podoba ! :)

    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. badzo dobry zestaw :)

    Na moim blogu rozdanie z Heavy Cross, do wygrania 4 różne pierścionki! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. omygoodness i love this! just found your blog and i am so following!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous dress!
    Hope you did well on your French test :)

    Angela
    http://angeladissected.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale slicznie wygladasz,klasycznie,piekna prosta sukienka + ta chusta,wow!

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję bo masz bajecznego bloga;* Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  10. gorgeous! the sleeve on that top are so cool. you look very put together. xoxo
    http://www.indieelectronicalternative.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw, wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi! I've seen on lookbook, and how much you look like me, here I am in your blog! I became a follower and is perfect! kisses
    http://styleencolores.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog site in Opera, it looks fine but
    when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, superb
    blog!
    Also see my site > Mediafire Download

    OdpowiedzUsuń