środa, 16 listopada 2011

The new suede boots and a striped sweater.

24 komentarze :
 
 I welcome you warmly! After more than a week I'm back:) The exchange went fantastically, and I think that soon will be a small photo-report from the residence of my German, Dutch and Hungarian friends.As for the week, days ... is much colder, down-filled jacket so if my thick coat doesn't leave me, and now I will start soon wear gloves and a fur hat! After an exchange I have a lot of to study, because everyday when I come back from school, I sit and learn. In addition, it gets dark a lot faster ... I don't know about you, but I feel more tired of it than normal, even though I'm a night owl weekend (parties :P) :) As for the outfit. Something comfortable every day to school. Striped sweater, who recently hunted in Stradivariusie. New boots from Zara, and black leggings with suede rates, which has its premiere on the blog. Larger minimalism in acessories, as always beloved gold watch, which reminds me of the Parisian summer. How do you like? Have a good weekend and to hear on Friday! :)

Witam Was serdecznie! Po ponad tygodniu jestem z powrotem :) Wymiana udała się fantastycznie i myślę, że niedługo ukaże się mała fotorelacja z pobytu moich niemieckich, holenderskich i węgierskich znajomych. 
Co do tygodnia, dni... jest o wiele zimniej, dlatego moja puchowa kurtka czy gruby płaszcz mnie nie opuszcza, a już zaraz zacznę nosić rękawiczki i jakąś futrzaną czapę! Po wymianie nazbierało mi się dużo nauki do nadrobienia, dlatego codziennie kiedy wracam ze szkoły, siedzę i się uczę. Dodatkowo robi się ciemno o wiele szybciej... Nie wiem jak Wy, ale ja czuję się przez to bardziej zmęczona niż normalnie, mimo iż jestem weekendowym nocnym markiem ;) Co do outfitu. Coś wygodnego na co dzień, do szkoły. Sweter w paski, który ostatnio upolowałam w Stradivariusie. Nowe botki z Zary, a także czarne legginsy z zamszowymi stawkami, które mają swoją premierę na blogu. Większy minimalizm w dodatkach, jak zawsze ukochany złoty zegarek, który przypomina mi paryskie wakacje. Jak Wam się podoba? Życzę miłego weekendu i do usłyszenia w piątek! :)


I WAS WEARING:
sweater STRADIVARIUS
legging ZARA
boots ZARA
bag RIVER ISLAND
necklace GIFT
watch CASIO


xoxo, Sandra.

24 komentarze :

  1. great look!

    elblogdemonsee.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey Sandra! I like your blog a lot, and your style is amazing. Keep up the good work :)

    Angela
    http://angeladissected.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Love everything about this! And I think I need your watch! SO cute! Come check out my blog ;) we have a similar style!

    xxM
    Fringe Fries Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. you are soo cute, babyface:) love your sweater and boots!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny , prosty i funkcjonalny set na co dzień , naszyjnik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam prostotę :) sweter i buty boskie!
    zapraszam do siebie http://madeoftears-madeoftears.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bucisze boskie!
    pozdrowienia od absolwentki paderka! (gdzieś to tu u Ciebie wyczytałam, mam nadzieję, że dobrze:P) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to mnie teraz nieźle zaskoczyłaś! nie zdarzyło mi się tu wpaść na kogoś z Lubonia! ;)
    ja już 2 rok, tak więc się minęłyśmy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile masz wzrostu i ile ważysz?
    Masz piękną figurę i wgl jesteś śliiiczna!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. So gorgeous!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Loovely booties!!!!! Will stay on watch for them for sure!!!!!!!!!!
    absofashionlutely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem totalnie zakochana w Twoim swetrze jest wspaniały ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. B. ładny, prosty set na codzień ;) A sweterkiem jestem zachwycona! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. @ANONIM
    Wzrost około 170, waga mam nadzieję, że wróci do fory sprzed ponad roku, ponieważ teraz to około 58 :( Ale aktualnie jestem na diecie, więc zobaczymy co czas pokaże :))
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny sweter i piękne butki!!:) A jak versace, złapałaś coś?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. love your outfit! You are so pretty :)

    follow me :)
    www.amazinglybe-au-tiful.blogspot.com

    xox,
    Isa

    OdpowiedzUsuń
  17. This outfit is lovely, I adore your style!
    Thanks so much for your kind comment and for following. Your blog is great and I'm following you now too :)
    See you around!

    LUAR

    x

    OdpowiedzUsuń
  18. You look amazing!
    //www.fashion-ice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń