piątek, 9 grudnia 2011

Brown faux leather pants and random photos

20 komentarzy :
 
 It's Friday, the party started :) So today, more or less that said my geography teacher. It's not difficult to disagree with him. Finally the weekend, 2 weeks to Christmas. Felt a light atmosphere in the Old Market Square, or strolling through the streets by Christmas lights hung along the avenue. Beautifully, it all looks. Today, in addition outfit, I'll show you some pictures from the life of "everyday" of today. Describing the fast day - school, coffee with Caroline in Zielona Weranda cafe, walk around the Old Market and a mini friends's concert at Freedom Square ... 
Changing the subject. My look today is the choice for me interesting colors. Honestly I didn't liked the combination of black and brown, but today I dropped in on that idea, and even I like it :) And you? Pants are not only premiered on the blog, but on my legs too, but I bought them at small  shopping with mom a good month ago. To me it was not too cold, threw on a sweater in shades of burgundy with patches on the elbows, which I purchased in Paris anyway :) 
What are your plans for today? I spend it with a friend watching horror movies and talking all night! HAVE A NICE WEEKEND!

Nadszedł piątek, czyli imprezy początek :) Tak mniej więcej dziś powiedział mój nauczyciel geografii. Nie trudno się z nim nie zgodzić. W końcu weekend, 2 tygodnie do świąt. Ich lekką atmosferę poczułam dziś na Starym Rynku, czy przechadzając się ulicami rozświetlonymi przez świąteczne lampki rozwieszone wzdłuż alei. Ślicznie, to wszystko wygląda. Dziś oprócz outfitu, pokażę Wam trochę zdjęć z życia "codziennego", z dzisiaj. Opisując szybko dzień - szkoła, kawa z Karoliną w Zielonej Werandzie, spacer po Starym Rynku i mini koncert znajomych na Placu Wolności...
Zmieniając temat. Mój dzisiejszy look, jest doborem jak dla mnie ciekawych kolorów. Szczerze nie przepadałam za połączeniem czerni z brązem, ale dziś wpadłam na taki pomysł i nawet mi się podoba ;) A Wam? Spodnie mają swoją premierę nie tylko na blogu, ale i na moich nogach, choć kupiłam je na małym shoppingu z mamą jakiś dobry miesiąc temu. By nie było mi za zimno, narzuciłam na siebie sweterek w odcieniu burgundy z łatkami na łokciach, który zresztą zakupiłam w Paryżu :)
Jakie macie plany na dziś? Ja spędzam go z przyjaciółką oglądając horrory i rozmawiając przez całą noc! MIŁEGO WEEKENDU!




I WAS WEARING:
sweater ZARA
tshirt H&M
pants H&M
shoes ZARA
bag RIVER ISLAND
watch CASIO
necklace BOUGHT IN VENICE

xoxo, Sandra.

20 komentarzy :

  1. o, o ! koleżanka Karolina ktorą ostatnio spotkalam w tramwaju i po 15 minutach zawieszona w telefon zorientowala sie ze stoje obok niej :D hehe, swietnie wygladacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaa! uwielbiam zielona werande! :) jak widze ze odpowiadasz na pytania na formspringu to wiem ze na blogspocie czeka juz na mnie twoj nowy post xd ps. masz geo z Lipskim? bo ten teks pasuje do niego xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój naszyjnik od dawna śni mi się po nocach, jest IDEALNY. Szkoda, że w Polsce takich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia jak i secik :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twój set! Chce go na własność! ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się sweterek

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. I just came across your blog and I like it a lot!!

    Nice style:)

    www.emerjadesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cool blog!!! ;)

    http://vigilantlense.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/pages/Vigilant-lense/104112049708367?sk=wall

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam kupić te botki z Zary ale w końcu kupiłam skórzane koturny w Mango

    OdpowiedzUsuń
  10. You look gorgeous, especially like your necklace!


    Miri's Castle

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful look, love it all! Especially the little details, of the elbows in the cardi and the sides of the pants!

    http://giaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Veery nice outfit!!! :)
    I'm following you :)

    http://fashionchristmastree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nice pics
    http://mwanwan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great cardigan, wine red is one of my favorite fall colors :)

    Angela
    http://angeladissected.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cute outfit!! You are so gorgeous!
    I follow you dear, would you like follow each other?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze mowiac tez mialam kupic brazowe, ale jak w koncu sie wybralam d H&M to nie bylo juz ich:/ Ale czarne tez sie dobrze sprawdzaja:) Swietnie wygladasz!Naszyjnik i torebka boskie! Pozdrawiam!=)

    OdpowiedzUsuń