czwartek, 22 grudnia 2011

Merry Christmas to all of You!

15 komentarzy :
 
  Already for 2 days of Christmas! I still can not believe it ... Today I had the first Christmas Eve this year - with my class. I love spending time with my crazy classmates. Any such moments are unforgettable memories for me. Specially for this occasion we had to wear something more festive. As for me this time reminds me of red, which recently fell in love with the truth. Do not surprise you, so probably the fact that what I put on it. Exactly the red and black. Pretty strong statement, but I love it!
 Coat, you already know, reviewing Fashion Magazine I came across identical at Paul Smith's show. Only that in a shade more carrot juice than tomato. As for the pants, they are not the sequins, but also glowing from far away. Purchased a year ago on the incursion shopping with my best friend Gabriela to Krakow .. I never wore them before ! Yes, yes ... again unless I had to grow up for something. Actually, my body, because my subconscious told me to buy them and I don't regret :)
My dear! To celebrate the upcoming holidays, I would like to wish you all the best - much love, health and happiness. Spend this Christmas with family. By next year a memorable one, better than 2011. I would like to thank you immensely for the nearly 2 years since stay with me. Still surprises me (like most positively:)). Without you it would not make sense. THANK YOU! MERRY CHRISTMAS!

Już za 2 dni święta! Nadal nie mogę w to uwierzyć... Dziś miałam pierwszą Wigilię w tym roku - klasową. Uwielbiam spędzać czas z moją zwariowaną klasą. Każde takie chwile to niezapomniane wspomnienia jak dla mnie. Specjalnie na tą okazję trzeba było się ubrać jakoś bardziej świątecznie. Jak dla mnie ten okres kojarzy mi się z czerwienią, którą w ostatnim czasie na prawdę pokochałam. Nie zdziwi Was, więc pewnie fakt, iż postawiłam właśnie na nią. Dokładnie to czerwień i czerń. Dość mocne zestawienie, ale je uwielbiam!

Płaszcz już znacie, przeglądając Fashion Magazine natrafiłam na identyczny na pokazie Paul'a Smith'a. Tyle, że bardziej w odcieniu soczku marchwiowego, niż pomidorowego. Co do spodni, to nie są to cekiny, ale również świecące z daleka. Zakupione jakiś rok temu na wypadzie zakupowym z moją przyjaciółką Gabrielą do Krakowa.. Nigdy ich na sobie nie miałam!!! Tak, tak... chyba znów musiałam do czegoś dojrzeć. A właściwie moje ciało, bo moja podświadomość kazała mi je zakupić i nie żałuję :)
Moi drodzy! Z okazji zbliżających się świąt chciałabym życzyć Wam wszystkiego, co najlepsze - dużo miłości, zdrowia i szczęścia. Spędźcie te święta w gronie rodzinnym. By przyszły rok był niezapomniany, lepszy od 2011. Ja chciałabym Wam ogromnie podziękować za te prawie 2 lata, ponieważ wytrzymaliście ze mną. Ciągle mnie zaskakujecie (jak najbardziej pozytywnie :)). Bez Was to nie miałoby sensu. DZIĘKUJĘ! WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
First gifts! Thanks <3 This beautiful bow clutch I'm going to wear tonight party! :)


I WAS WEARING:
pants ZARA
shirt H&M
necklace H&M
boots ZARA
bag KHAPPAHL
watch CASIO
hat H&M


xoxo, Sandra.

15 komentarzy :

  1. masz świetne spodnie :)

    o! i nawet nie wiedzialam, że mamy tyle wspólnych znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your outfit :D I´m spending the day with my family but spend that day with your classmates will be fantastic! I AM SURE! Kisses from http://girlsjustwannahavefun14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy holidays, I hope you have a super Christmas, and enjoy it :)
    I follow your blog some months ago, and I love it. Bisous chérie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Maria
    haha no, no! I mean I spend this time with my family at 24th Dec, but 2day I had official xmas eve in my school :))
    HAPPY XMAS AGAIN :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Your beautiful and you have an amazing style!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie!!!

    Cudna czerwień:*:*:*:*:*
    obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga!!!:):P
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda że tak długo chowałaś te spodnie ;) i zazdroszczę takiego fajnego prezentu. podoba mi sie tez to jak sie pieknie uśmiechasz! od razu jest milej ;)

    http://macchiattofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. te spodnie to masz genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Très jolie tenue :)
    Bisous
    Yu'

    OdpowiedzUsuń
  10. love your blog!
    i follow you!
    hug from BARCELONA

    www.themidniteblues.blogspot.com

    follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  11. i want the red one, just so McQueen and Valentino

    Herdiana Surachman
    http://deluxshionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ★Merry Christmas and a Happy New Year!!★

    Win an Arty Ring


    new post: click here
    follow me

    OdpowiedzUsuń