środa, 7 grudnia 2011

Navy blue pleated skirt with Farrell and Brown's tshirt

20 komentarzy :
 
 Welcome you warmly in these colder days :) The day after Mikolajki (in Poland something like Santa Clause day, when children get some gifts), I hope that you have been gifted uprightly. Weather on the outside in a certain way does't spoil us through these cold winds, on the other hand, there is no snow, or even worse pluchy. For me, snow is just perfect for the holidays and vacation. For me month's a maximum of snow outside the window. 
I decided, to use these days, when the pictures in the court without a jacket, don't scare me so much. Today, more "school" outfit. Pleated skirt is one of my latest booty bought this tshirt is from Farrell and Brown. I wanted this to be polite and classy, but relaxed. Broke is certainly not just a white tshirt, but also denim jacket, which has already hosted a few times on the blog. Colours as always subdued. 
Have a nice week! 
PS Do you have a star on the wishlist for Christmas? I am slowly trying to create this, soon it'll show up on the blog:) Waiting for your wishes, it can help me:) Somehow, this year I am not so overwhelming.

Witam Was serdecznie w te mroźniejsze dni :) Dzień po Mikołajkach, mam nadzieję, że zostaliście zacnie obdarowani upominkami. Pogoda na zewnątrz w pewien sposób nas nie rozpieszcza przez te mroźne wiatry, a z drugiej strony nie ma żadnej śnieżycy, albo co gorsza pluchy. Dla mnie śnieg jest jedynie perfekcyjny na święta i ferie. Wystarczy mi maksymalnie miesiąc tego białego puchu za oknem. 
Postanowiłam, więc wykorzystywać te dni, kiedy zdjęcia na dworze bez kurtki, nie przerażają mnie tak bardzo. Dziś bardziej "szkolny" outfit. Plisowana spódniczka jest jednym z moich najnowszych łupów, do tego tshirt kupiony w Farell and Brown. Zależało mi na tym, by było grzecznie i z klasą, ale na luzie. Przełamałam to na pewno nie tylko białym tshirtem, ale i również dżinsową kurtką, która parę razy już gościła na blogu. Kolorystyka jak zawsze stonowana. 
Miłego tygodnia!
PS Macie już jakąś wishlist dla Gwiazdora na święta? Ja powoli staram się ową stworzyć, niedługo pokażę ją nawet na blogu :) Czekam na wasze życzenia, może mi pomożecie ;) Jakoś w tym roku nie jestem taka zdecydowana.

I WAS WEARING:
skirt VINTAGE
tshirt FARRELL AND BROWN
denim jacket OLD FROM CHILDHOOD
boots ALDO
watch CASIO
bag PEPE JEANS


 xoxo, Sandra.

20 komentarzy :

  1. Mam bardzo podobna katanę, świetnie połączona i te włosyyyy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosztowała torebka? świetna jest! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. @Coco Chanel
    torbę kupiłam jakiś rok temu, z tego co pamiętam było to pomiędzy 250, a 300 zł :)
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great outfit, love the denim jacket especially :)

    Angela
    http://angeladissected.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice outfit :)

    http://californiamadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hi!i love your blog and your outfit!post a comment on my blog :*


    WWW.CELYNEGLAM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. great outfit! I like your blog, it's nice :D

    Love,
    Becky

    www.thefashionnerd.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny outfit
    http://theshortblackdress.blogspot.com/

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous!... We love your outfit..

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemny outfit. Jak Ci dieta idzie?

    OdpowiedzUsuń
  11. great inspiration! love the first pic!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw! I widzę, że z Poznania jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń