piątek, 2 grudnia 2011

Perfect dress for Christmas Eve or New Year's Eve? Why not?!

16 komentarzy :
 
 My illness has caused that, I can't leave the house, let alone take a outfit photos. Sitting at home, I began to wonder what to write today ,because I promised frequent posts. I have an idea. I'll show you the dresses that perfectly suits the Christmas Eve or New Year's Eve :) I hope that you'll like the post, because I didn't for a long time anything like that :)

Moja choroba spowodowała, iż nie jestem w stanie wyjść z domu, a co dopiero zrobić jakiś zdjęć outfitowych. Siedząc w domu, zaczęłam się zastanawiać o czym by dziś napisać, ponieważ obiecywałam częste posty. Wpadłam, więc na pomysł. Pokażę Wam sukienki, które idealnie sprawdzą się na Wigilię lub Sylwestra według mnie :) Mam nadzieję, że post przypadnie Wam do gustu, ponieważ bardzo długo nie robiłam nic podobnego :)

If you have any questions about how to wear these dresses and with what - ASK me in the comments! Let me know wich dress is perfect for You!
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania jak nosić te sukienki i z czym - PYTAJCIE w komenatrzach! Dajcie mi znać, która sukienka jest perfekcyjna dla Was!


xoxo, Sandra.

16 komentarzy :

  1. Jeju wszystkie są świetne, a ja gdy zbliża się sylwester mam obsesję na punkcie cekinów. Trzeba się zacząć rozglądać za kreacją!

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfect picks! Love 'em all!

    Angela
    http://angeladissected.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. i especially love 1, 6, 10 and 13 :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. 1,5 i 13 jak dla mnie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. tak się składa że mam problem z doborem koloru dodatków do mojej studniówkowej sukienki... może coś doradzisz?:)
    http://recklessplace.blogspot.com/2011/12/4.html
    zapraszam i życzę powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. love it!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Faworyzuję jedynkę i numer ostatni! genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful dresses! The first one it's my favorite.
    xx www.afroditando.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Love them all, especially that 1st one from River Island.

    Xo, Imke

    OdpowiedzUsuń
  10. I like dresses 3 and 13.

    http://thestyleattitude.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. if only i owned that gorgeous bronze sequin dress (#3)!!! that would be so perfect for holiday parties!!! and it's so glamorous too!!

    bijou-minou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń