środa, 28 grudnia 2011

Sale fury makes me uncomfortable!

16 komentarzy :
 
The end of the holidays, the beginning of the sale. Probably for the first time I experienced such a shock. I felt like I was part of a scene from "Confessions of a Shopaholic." Women pushing between hangers, snatching at each other almost the last scraps of white blouses and carnival creations for half the price. Most of my friends can confirm that I enjoy from time to time to go shopping, but it was a veritable apogee. After which, I found that on the next shopping I shall go until the winter holidays, when I go to Warsaw and Paris. Now I'll be kept away from any shopping center. I wonder how long I'll hold out in that provision. These are the pluses that I will save for the small winter madness :)
 As for today, I want to Malta shopping center with my old friend (where exactly I got this shock and glare). Patricia decided to revel in sales, and I was quite the opposite. 1/3 of price didn't do a great impression on me ... Ok, just bought a big, roomy, black bag to school, which probably you will see someday on the blog. Exhausted we went for a quick meal and after that we dicaded come back home. 
Currently, I made myself a nice atmosphere in the room - candles, quiet music, hot tea in new cup from my brother and view the wonderful sessions in Vogues. Overwhelmed by excessive crowd except for New Year's Eve, I'll sew up in my room watching romantic movies and drinking hectoliters of tea. Have a good week :)

Koniec świąt, to początek wyprzedaży. Chyba pierwszy raz doznałam takiego szoku. Czułam się jakbym była częścią scen z "Wyznań Zakupoholiczki". Kobiety przepychające się między wieszakami, wyrywające sobie prawie ostatnie skrawki białych bluzek i karnawałowych kreacji za połowę ceny. Większość moich znajomych może potwierdzić, że lubię raz na jakiś czas pójść na zakupy, ale to było istne apogeum. Po którym stwierdziłam, iż na następne zakupy udam się dopiero w ferie, kiedy to pojadę do Warszawy i Paryża. Teraz będę się trzymała z dala od jakiegokolwiek centrum handlowego. Jestem ciekawa jak długo wytrwam w tym postanowieniu. Są jego plusy, iż zaoszczędzę na małe zimowe szaleństwa :)

Co do dzisiaj, to pojechałam ze swoją starą znajomą do Malty (gdzie właśnie dostałam owego szoku jak i olśnienia). Patrycja postanowiła poszaleć na wyprzedażach, a ja wręcz odwrotnie. 1/3 ceny nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia... Ok, zakupiłam tylko wielką, pojemną, czarną torbę do szkoły, którą kiedyś zapewne tu ujrzycie. Wyczerpane poszłyśmy na szybki posiłek i zmęczone kolejkami, przepychankami udałyśmy się do domu. 
Aktualnie zrobiłam sobie miłą atmosferę w pokoju - świeczki, spokojna muzyka, ciepła herbata w nowym kubku od mojego brata i przeglądanie cudownych sesji w Vogue. Przytłoczona nadmiernym tłumem chyba do Sylwestra zaszyję się w swoim pokoju na oglądaniu romantycznych filmów i popijaniu hektolitrów herbaty. Miłego tygodnia :)




MY OUTFIT:
I was inspired by classic Chanel look. I love the pearls that I stole from my mum's colset :) Transparent shirt and pink bow bag, which I recived from Karolina for Xmas. Do you like this?
I WAS WEARING:
shirt H&M
jacket NY
legging ZARA
boots ZARA
bag H&M (gift)
watch CASIO
pearls MUM'S


xoxo, Sandra.

16 komentarzy :

  1. pięknie wyglądasz :))
    mam identyczną torebkę tylko czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha to dokładnie jak ja, zakupy chba dopiero w Anglii a teraz filmy, rooibos, laptop i magazyny :D
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. The bag has a great color! The classic Chanel look is also one of my favorites ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz wspaniale! Żakiet jest piękny, a torbka ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny outfit, a najbardziej podoba mi się twój żakiet :) pozdrawiam ciepło i spokojne ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. You look very beautiful in this outfit!
    It's always nice to read your blog.
    I completely understand about sale. It happens the same here.

    visit and follow my blog:http://thechicandcheapblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice look .! ; )

    http://laadyoffashion.blogspot.com/

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. hyped your look onlookbook! Oh yes year-end sale is what I wait for in the mall. The only downside is you feel like your going to battle with all the people! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cute outfit, im having a Kate Spade giveaway, come join if u like? http://mwanwan.blogspot.com/2011/12/kate-spade-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. żakiecik cudowny, podoba mi się całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oh i love the combination, a classi-chanel-look and this amazing, red bag! lovely

    OdpowiedzUsuń