piątek, 23 grudnia 2011

TODAY IS 24TH DECEMBER

10 komentarzy :
 
 On the occasion of Christmas beginning today, I wish all readers of the blog all the best. That you spent this magical time with your loved ones - your family or group of friends. Let us not forget that we have to show our positive emotions. Once again, a lot of happiness, love, health and prosperity! Merry Christmas all!

Z okazji rozpoczynających się dziś świąt, chciałabym wszystkim czytelnikom bloga złożyć życzenia! Życzę Wam wszystkiego, co najlepsze. Abyście spędzili ten magiczny czas z najbliższymi - rodziną lub gronem przyjaciół. Byśmy nie zapomnieli, że warto pokazać nasze pozytywne emocje. Jeszcze raz dużo szczęścia, miłości, zdrowia i pomyślności! Wesołych!

xoxo, Sandra.

10 komentarzy :

  1. Wszystkiego co najlepsze, a przede wszystkim radosnych i spokojnych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. siema! polecasz blackberry? jaki masz model? czytałam wiele opinii o nim, jednak nie jestem do końca przekonana. nie chcę go jako typowo biznesowy telefon, ale również dla kogoś kto słucha muzyki, duużo korzysta z internetu no i fb :D

    OdpowiedzUsuń
  3. @anonim
    Polecam jak najbardziej! Nie rozumiem, tego stereotypu o BB jako jedynie biznesowym telefonie. Nadaje się i do Internetu jak i muzyki czy zdjęć. Ja mam bkackberry 9330 i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing! Merry Christmas!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń