czwartek, 29 grudnia 2011

WINDY OUTSIDE = MESS ON MY HEAD

22 komentarze :
 
  As I announced in yesterday's post - I secluded in my room today. I leave the house only when I have to go out with a dog or even when to do snapshots. No snow, but the wind last is an integral part of the weather. In vain I tried to do something with my hair, because after a few seconds I had a real mess on my head. For present, how windy and gloomy day I chose shades of caramel. Leather jacket and warm caramel, loose sweater. Accessories are in shades of gold and black. Like this? For the photos anyway, as always, thank you Carolina, which now fell to me for tea. 
Tomorrow morning I plan to do for you my list of "Top 10 events of 2011": D I hope that the plan is successful and the note appears. I am curious, what will on this list.You may have any suggestions?

 Tak jak zapowiadałam we wczorajszym poście - zaszyłam się dziś w swoim pokoju. Z domu wychodzę tylko wtedy kiedy muszę wyjść z psem lub jeszcze w przypadku zrobienia szybkich zdjęć. Śniegu nie ma, ale wiatr ostatnio jest nieodłącznym elementem pogody. Nadaremno starałam się zrobić coś z moimi włosami, bo po paru sekundach miałam istny bałagan na głowie. Na dzisiejszy jakże wietrzny i ponury dzień wybrałam odcienie karmelu. Skórzana, ciepła kurteczka i karmelowy, luźny sweter. Dodatki zostają w odcieniu złota i czerni. Podoba się? Za zdjęcia zresztą jak zawsze dziękuję Karolinie, która dziś wpadła do mnie na herbatkę. 
Jutro z rana planuję zrobić dla Was moją listę "Top 10 wydarzeń 2011 roku" :D Mam nadzieję, że plan się powiedzie i notka się ukaże. Sama jestem ciekawa, co się na niej znajdzie. Macie może jakieś propozycje?




I WAS WEARING:
sweater JOIE DE VIVRE
leeging ZARA
boots RIVER ISLAND
bag BERSHKA
watch CASIO
necklace MUM'S
jacket VINTAGE
scraft H&M

 
 xoxo, Sandra.

22 komentarze :

  1. Love the outfit, and your room is so pretty !
    xoxo

    www.diamondanchors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja także zrobiłam podsumowanie 2011 roku, ale takie moje osobiste-zapraszam do przeczytania
    ;) z "medialnych" wydarzeń zdecydowanie najważniejszym dla mnie był ślub księcia Williama i Kate Midlleton! a najsmutniejszym i zaskakującym- śmierć Amy Winehouse.
    a przez tę pogodę, wcale niegrudniową chyba nikt nie ma ochoty na spacery i tak jak Ty-siedzi w domku odpoczywając... pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny outfit.:) Bardzo ładne masz włosy :)) Zapraszam także do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kubek z mickey !
    zapraszamy do Nas ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka! I baaardzo zazdroszcze pokoju:) poddasze♥

    OdpowiedzUsuń
  6. I have to say I love it when it gets all windy and swishes my hair around - it's like the ultimate blowout I can never quite achieve myself with my hair dryer! My hair is super thin so volume can get a bit difficult to get!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny, casualowy zestaw. Odpowiedni na obecną pogodę, choć z tego co widzę za oknem, to u mnie właśnie zaczął padać śnieg. :)

    Annie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wyglądasz jak zawsze ślicznie! A kożuszek <3

    Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. sweter chętnie ukradnę ;d ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zestaw ! ale masz świetny kubek ze starbucsa <3 zazdroszczę tylu Vogue'ów : D ja mam tylko jeden Paris i z dwa niemieckie ! zaaaazdroooszcze ! : D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna torba ;)
    Pozdrawiam !

    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie zauroczył kubek z Myszką Micky!:)
    Gdzie go nabyłaś?:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. @Anonim
    Wzajemnie dużo szczęścia, zdrowia i miłości na 2012! :)
    A kubek to pamiątka z Disneyland'u pod Paryżem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Saandra! I'd like to say that I love your post, you're super pretty, you're incredible but..
    If I had to change something, well not to change, but to add to your blog.. I'd like to see some videos of your outfits, or when you're with friends.. something like that. Hope you like my proposal and include it to the blog.
    Kisses! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great look dear! It's simple, but very studied on details! I like it! Happy New Year...dear !!!

    Kisses,
    Fashion Crazy Ball

    OdpowiedzUsuń
  16. Highly descriptive blog, I liked that bit.

    Will there be a part 2?
    Feel free to visit my blog post ... Healthy Organic Coffee

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW just what I was looking for. Came here by searching for body armor
    Feel free to surf my web site - portal dla kobiet

    OdpowiedzUsuń