czwartek, 19 stycznia 2012

Black and white in more elegance look.

8 komentarzy :
 
 Today my cousin came to me , because she has a holiday. So excuse me, but the post will be ultra-short, what to the description :) 
White and black. You could probably already get used to, that certainly is my favorite combination. Today, slightly casual version, because I choose again boots that were on the blog milion times. Big black bag and a large cardigan - also black. What most of all I like? My hair - it came up yesterday, idea that shared on facebook. Fell Outfit you'll like? ;)

Dziś przyjechała do mnie kuzynka z gór, ponieważ ma ferie. Dlatego wybaczcie, ale post będzie ultra krótki, co do opisu :)
Biel i czerń. Już pewnie zdążyliście się przyzwyczaić, iż z pewnością jest to moje ulubione zestawienie. Dziś lekko w wersji casual, bo botki wymieniłam na oficerki (które non stop ostatnio noszę). Wielka czarna torba i obszerny kardigan - również czarny. Co najbardziej w tym wszystkim mi się podoba? Moja fryzura - wymyśliłam ją wczoraj, dzieląc się pomysłem na facebook'u. Outfit przypadł Wam do gustu? ;)

PS PAMIĘTAJCIE O GIVEAWAY'U W OSTATNIM POŚCIE :)



I WAS WEARING:
sweater VERO MODA
dress NY
boots RIVER ISLAND
bag BERSHKA
watch CASIO
ring H&M (GIFT FROM FRIEND)



xoxo, Sandra.

8 komentarzy :

  1. Świetny strój, wyglądasz wyjątkowo fajnie, ale... Jak dla mnie efekt psują brudne buty. Mały szczegół, ale jak dla mnie, sporo psuje, bo ogólnie stylizacja bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful outfit and photos! Your dress is so lovely! xxx

    eloisedephotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. @Paramore
    Możliwe, że buty tworzą takie wrażenie, ponieważ takie już są :) poza tym sól robi swoje :(
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  4. Możliwe, że buty tworzą takie wrażenie, ponieważ takie już są :) poza tym sól robi swoje :(
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  5. Love how you braid your hair, and the owl ring is SO cute :)

    Angela
    http://angeladissected.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń