środa, 4 stycznia 2012

Flower necklace with mint-blue kit.

14 komentarzy :
 
 Welcome to 2012! This is the first post in this year. As for me this year will surely be unique - my 18th birthday, new travels, I finally had to choose what I want to cautioned on the graduating from high school and other interesting adventures lurking at me every month. In school notebooks I already accustomed to writing 2012, and on New Year's Eve instead of snow with fireworks... greeted us with cold, but the spring breeze. I was with good company on a very successful house party. Oh and show me your outfits rom NYE!
Looking through fashion blogs, each summarizes the previous year ... Also, I had to do it, but on Jan. 16 pass two birthday of blog and then I decided to summarize everything. Besides, you will see soon ;)
As for the photos - you probably surprised that an outfit, but the two parties sets - other additives. Well, if follow me on Facebook, I wrote it - once post to appear, then it does not, then again, that yes;) were caused by the photos that suddenly disappeared. My determination led to the fact that I took a stand and did a second series at home. When I load a session on the computer home, - suddenly jumped out of my unknown folder where images are included :)
 And so we have two sets. The first school fairly and more autumn-winter boots you already well known. The second is more for on the way out. Heavy black bag converted into a small purse on a gold chain. Which are you more like? :)

Witam w 2012! To pierwsza notka w tym roku. Jak dla mnie ten rok na pewno będzie wyjątkowy - moje 18 urodziny, podróże, będę musiała ostatecznie wybrać, co chcę zdawać na maturze i inne ciekawe przygody czyhające na mnie w każdym miesiącu. W szkolnych zeszytach już przyzwyczaiłam się pisać 2012, a w Sylwestra zamiast śniegu wraz z fajerwerkami, przywitał nas zimny, ale wiosenny powiew wiatru. Jak spędziliście ostatni dzień 2011 rok? Ja w doborowym towarzystwie na bardzo udanej domówce. A wy pochwalcie się swoimi kreacjami! ;)
Przeglądając modowe blogi, każdy podsumowuje ubiegły rok... Również miałam to zrobić, ale 16 stycznia mijają 2 urodziny bloga i zadecydowałam wtedy podsumować wszystko. Zresztą sami zobaczycie już niedługo ;) 
Co do zdjęć - zdziwi Was pewnie fakt, że jeden outfit, ale 2 partie setów - inne dodatki. Otóż jeżeli śledzicie mnie na Facebook'u, to pisałam - raz post się ukaże, potem że nie, a potem znów, że tak ;) Przyczyną były zdjęcia, które nagle mi zniknęły. Moja determinacja doprowadziła do tego, iż wzięłam statyw i zrobiłam drugą serię w domu. Gdy już ładowałam domową sesję na komputer, nagle wyskoczył mi nieznany folder, gdzie zdjęcia się znalazły :) I tak oto mamy dwa zestawy. Pierwszy dość szkolny i bardziej jesienno-zimowy z dobrze znanymi już botkami. Drugi bardziej na jakieś wyjście. Ciężką, czarną torbę zamieniłam na małą torebeczkę na złotym łańcuszku. Który podoba się Wam bardziej? :)



I WAS WEARING:
denim shirt H&M (FRANCE)
mint sweater H&M
jeans ZARA (FRANCE)
heels WHOLESALE-DRESS.COM
small bag with chain PRIMARK (LONDON)
necklace PRIMARK (LONDON)
black boots ZARA
black bag BERSHKA


xoxo, Sandra.

14 komentarzy :

  1. naszyjnik i te buty na końcowych zdjęciach- ach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny secik,naszyjnik jest obłędny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. loving the shoes!
    visit and follow my fashion blog :
    http://thechicandcheapblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Love that sweater! xxx

    eloisedephotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hey ! i saw you on trendtation , and i saw taht u have bought some items on wholesale-dress.net .
    have u any problem with this page? cause i want to make some buys but im not sure. can you reanswer me please?
    thaanks
    lovely blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Andrea
    So I was working with this shop and my cooperation with them was well. They asked me what I want, I said 3 things and they sent to me only 2, cuase something was sold out... Really often it's like you paid for things ands something after that can be sold out and you have to choose agian, because they don't return money... If we talk about quallity. Hm it's not the best of course. I said to You - DO NOT BUY RINGS AND JELYWERY! Just think twice if you want something ;)
    Sorry for this mess in my anwser, hope you'll understand ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. The colour of that knit is simply divine!

    Love the illustration on your blog header too!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, ale najbardziej chyba Twoje jasne buciki ;) Są po prostu świetne! Co najważniejsze nie wyglądają na takie, aby miały mega wysokie obcasy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://m--madeleine.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam prowadzenie bloga, więc wszelkiego rodzaju rady mile wskazane ;) Z góry przepraszam za jakość zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow that was unusual. I just wrote an incredibly long comment but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyways, just wanted to say fantastic blog!
    Also visit my web blog ; Watch LOL (2012)

    OdpowiedzUsuń