poniedziałek, 16 stycznia 2012

HAPPY BIRTHDAY TO SUNNYTULIP! 2ED BDAY AND 1ST GIVEAWAY!

8 komentarzy :
 
 January 16, 2012 - exactly two years ago appeared on this blog, the first post. First, I wanted to thank you for the time that you spent with me from the beginning until today. I realize that the blog is growing slowly, but thanks to this I am able to consult more closely with my readers, that is you :) Any comment, a new observer, "like" on my fanpage or new fan of Lookbook is a great joy for me . So THANK YOU!
Viewing archive for me was quite funny to see how much I changed. Style and how I grown up. 
 Especially for you I made a small collage of photos from those two years :)

16 stycznia 2012 - dokładnie 2 lata temu ukazała się na tym blogu pierwsza notka. Po pierwsze, chciałam Wam serdecznie podziękować za ten czas, który spędziliście ze mną od początku do dziś. Zdaję sobie sprawę, iż blog rozwija się powolutku, jednak dzięki temu mam możliwość zapoznanie się bliżej z moimi czytelnikami, czyli Wami :) Każdy komentarz, nowy obserwator, lajk na moim fanpage'u czy nowy fan na Lookbook'u jest dla mnie wielką radością. Dlatego DZIĘKUJĘ!!!
Przeglądanie archiwum było dla mnie nie lada zabawne, zobaczyć jak dojrzałam i zmienił się mój styl. To właśnie za sprawą bloga odkryłam swój styl i w jakim kierunku chciałabym go kreować.
Specjalnie dla Was zrobiłam mały kolaż zdjęć z tych dwóch lat :)

GIVEAWAY!
 Nigdy nie robiłam na blogu tzw. GIVEAWAY'ów, ponieważ zawsze uważałam, że to niesprawiedliwe pozyskiwanie fanów, obserwatorów itd. Ostatnio jednak pytaliście czy jakiegoś bym nie zrobiła. Ze względu na urodziny bloga postanowiłam je zrobić! WIem, wiem zmieniłam zdanie :)
WYGRAJ "MASAŻ KSIĘŻYCOWY CAŁEGO CIAŁA" + NIESPODZIANKĘ w Świecie Masaży w Luboniu koło Poznania! Wiem, iż wiele Was powie, że nie jest z Poznania... Jednak wygraną możecie przekazać również osobie Wam bliskiej, która mieszka w Poznaniu lub okolicy. Podarunek ważny jest 30 dni, więc może większość z Was znajdzie czas w ferie by odwiedzić Poznań i znaleźć czas by wpaść do salonu. Na miejscu czeka na Was mała niespodzianka. Więcej o salonie dowiecie się na jego stronie TUTAJ.
ABY WZIĄĆ UDZIAŁ, NALEŻY:
1. Polubić fanpage SunnyTulip na facebook'u. (jeżeli chcecie możecie także obserwować bloga :))
2. Polubić Świat Masaży na facebook'u.
3. Zostawić pod TĄ notką komentarz ze swoim imieniem i nazwiskiem, a także adres mailowy.

MOŻECIE SIĘ ZGŁASZAĆ DO 22 STYCZNIA 2012, godz.12:00! Za pomocą generatora liczb wybiorę osobę, która wykonała powyższe czynności. Powodzenia :)
SORRY, BUT GIVEAWAY IS ONLY FOR POLISH READERS! SOON SOMETHING SPECIAL FOR ALL :)

xoxo, Sandra.

8 komentarzy :

  1. Iwona Lipert iwona.lipert@gmail.com :) uhuhu mi minal ponad rok jak cie "sledze"! alez ten czas leci! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hania Duszyńska
    haniahania@onet.eu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sswietny pomysl na konkurs i nagroda.:)) szkoda tylko ze jestem z gdanska ehh. Zycze powodzenia w dalszym blogowaniu, pozdrawiam.:)) zapraszam takze do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dajana Szymkowiak
    daajaa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia Przybylska
    k.przybylska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dominika Soczówka , domi5409@wp.pl

    OdpowiedzUsuń