wtorek, 31 stycznia 2012

RANDOM SUNDAY'S PHOTOS AND TODAY'S OUTFIT

10 komentarzy :
 
 
Hi guys! I'm writing really quickly, because I have a lot of homework for tonight. Anyway I diceded to write new post with a lot of photos. Fisrt part is from Sunday, when I went to Gniezno with my mum, brother, cousin and his girlfriend. Was pretty nice. Another part of photos - my outfit. Enojoy! 

Cześć wszystkim! Dziś szybciutki post, w którym będzie dużo zdjęć. Pierwsza część to zdjęcia z Gniezna, do którego się udałam w niedzielę wraz z mamą, bratem, kuzynem i jego dziewczyną. Druga część do outfit. Mam nadzieję, że się spodoba ;)


My mum
Cousin, his girlfriend and my bro.
 Easter is coming? 
Yeah my mum as photographer! This woman was brilliant! The most stylish women that day. ;) (this is a joke ;))

TODAY'S OUTFIT:
 

 


I WAS WEARING:
tshirt H&M
denim vest RESERVED KIDS (the same has my sister and she's 5 years old haha :))
legging ZARA
furry sneakers NIKE
band H&M
watch CASIO BABY G



 xoxo, Sandra.

10 komentarzy :

  1. O, moje małe Gniezno ;D
    świetny outfit
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gnieeezno <3 zawsze chciałam się tam wybrać, a jakoś nigdy nie miałam po drodze.

    Stylizacja ładna, acz nie jestem do końca przekonana do tych butów. Tzn. nigdy nie byłam. Nie wiem dlaczego, ale uważam, że dziewczyny powinny podkreślać swoją kobiecość poprzez bardziej kobiece buty, a nie takie, które wyglądają na męskie. Ale ja już mam takie zaściankowe poglądy. :PP

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w 99% za za tym co piszesz :) otóż osobiście uwielbiam glamour, elegancję i nie wyobrażałam sobie siebie w takich butach, ale zalazłam je w szafie (czasy gimnazjalne) i uznałam, że dlaczego nie :) poza tym ostatnio takie mrozy, iż chciałam postawić choć na wygodę :)

      Usuń
  3. Beautiful! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. how adorable <3

    http://www.sunkissed-style-file.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  5. I got this site from my pal who shared with me concerning this web page and at the moment this time
    I am browsing this website and reading very informative posts at
    this time.
    My site :: Watch LOL Online

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read this
    piece of writing i thought i could also create comment due to this good paragraph.
    Feel free to surf my blog post :: Watch LOL (2012)

    OdpowiedzUsuń