wtorek, 17 stycznia 2012

Real winter is coming?

7 komentarzy :
 
I was happy when didn't snow and the temperature could indicate the early spring than half of the winter ... But when I saw outside the window white fluff at the weekend, on my face inadvertently gee appeared to smile. The only minus of this, that after a few moments, everything starts to melt. This is the way we have a good skating on the sidewalks - today I had my firts this year tipping ;)
When the outside temperature drops to about zero, preferably I would have carried bearskin sweaters and monkey jacket. Yesterday's outfit is a combination of caramel with black. In the form of a thick sweater tunik-dresses, thick tights and boots to the knee. Here's my recipe for this weather :)
Cieszyłam się, kiedy nie padało, a temperatura wskazywać by mogła wczesną wiosnę niż połowę zimy... Jednak kiedy zobaczyłam za oknem biały puch w weekend na ojej twarzy mimowolnie ukazał się uśmiech. Jedyny minus, iż pada jest fakt, iż po paru chwilach zaczyna wszystko topnieć. Tym oto sposobem mamy niezłą ślizgawkę na chodnikach - dziś zaliczyłam pierwszą w tym roku wywrotkę ;) Gdy na zewnątrz temperatura spada do około 0, najchętniej nosiłabym grube swetry i puchowe kurtki. Wczorajszy outfit to połączenie karmelu z czernią. Gruby sweter w formie tuniko-sukienki, grube rajstopy i kozaki do kolan. Oto mój przepis na taką pogodę :)
PS Przypominam o GIVEAWAY'U w poprzednim poście :)





I WAS WEARING:
sweater H&M
coat ZARA
bag BERSHKA
boots VENEZIA


xoxo, Sandra.

7 komentarzy :

  1. prześliczne kolory, bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh coming, coming ! Wiec lepiej sie zapinaj i opatul szyje bo bd chora haha ! Podoba mi sie bardzo Twój sweter i ogolnie kolorystyka zestawu :))
    Zapraszam takze do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. You are unbelievably pretty! Great turtle neck!

    OdpowiedzUsuń
  4. golfik z płaszczykiem wygląda genialnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej:) słuchaj, bo zauważyłam, ze jesteś z Poznania. Może chciałabyś wpaść na spotkanie blogerek? :) wejdź na mojego bloga, tam masz więcej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kolorystyka! Bardzo podoba mi się ta stylizacja- z resztą jak każda w Twoim wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń