niedziela, 22 stycznia 2012

PANTHER AND FUR

10 komentarzy :
 
  Sunday afternoon, during which my thoughts are focused only on the French-validate tomorrow. I have to study even if I feel bad. Weather like in a kaleidoscope, that causes you to dress for every type of weather. Already a virus attacking my throat ... Once the sun is shining, sometimes it rains and so on.
Today I got up early and I went with my cousin for a quick shopping. I bought nothing, but I made a little list of things I want :) To it was too cold and too warm - the ethereal tshirt design trendy camouflage mixed with the fur vest. For this favorite black accessories :) Have a nice evening!!!

Niedzielne popołudnie, podczas którego moje myśli skupiają się jedynie na jutrzejszym sprawdzianie z francuskiego. Trzeba będzie się uczyć, a szczerze powiedziawszy nie czuję się najlepiej. Pogoda niczym w kalejdoskopie, powoduje iż trzeba się ubierać na przysłowiową cebulkę. Już jakiś wirus atakuje moje gardło... Raz świeci słońce, raz pada i tak w kółko. Dziś wcześnie wstałam z kuzynką i pojechałyśmy na szybki shopping. Nic nie kupiłam, ale zrobiłam małą listę upatrzonych rzeczy :)
By nie było za zimno i za ciepło - zwiewny tshirt w modny wzór panterki połączyłam z futrzaną kamizelką. Do tego ulubione czarne dodatki :) Życzę miłego wieczoru!!!





 I WAS WEARING:
tshirt H&M
faux fur NY
jeans ZARA
boots ZARA
bag KHAPPAHL
PS: OTO WYNIKI KONKURSU! WIEM, ŻE Z POWODU MIEJSCOWOŚCI WIELE Z WAS NIE WZIĘŁO UDZIAŁ, ALE OTO ZWYCIĘZCA! 
Zwyciężczynią jest Kasia Pilch
(kasia433@onet.eu)! Jeszcze dziś wyślę do Ciebie maila w zw. z dalszymi informacjami! :)


xoxo, Sandra.

10 komentarzy :

  1. też mam jutro ważny test z francuskiego :) ale jakoś narazie nie chce o tym myśleć i coś czuję, że zaczne się uczyć kilka godzin wcześniej. a później zawsze narzekam, jak beznadziejnie mi poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladasz bosko! panterkowa bluzka z futerkiem prezentuje sie genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. great outfit

    would you like to follow eachother?

    http://trendydolap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny futrzak ! :)
    psss... popraw mały błąd :

    ":) Życzę miłego wieczora!!!"
    ---> raczej wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I bought a faux fur vest this past Fall! I can't stop wearing it. It's definitely become one of my favorite pieces.

    From Brooklyn with love,

    Jen

    OdpowiedzUsuń