środa, 11 stycznia 2012

White shirt with jabot mixed with black and pink

9 komentarzy :
 
 Hi after a short break, I'm back! Today I will present to you my daily outfit, quite similar to the previous (so is most convenient me at school:)). Pink, oversize cardigan. For him, white shirt with jabot and a black skirt called "tube". Simple and easy.
Returning to the present day. After school for do some snapshots I went to the nearby Stary Browar (shopping & art cener), where the subtitles -50% tempted me tremendously. One of my provisions wouldn't be looking into shopping malls to February. Crossing the threshold SB wasn't a good idea, just saved me that I didn't have a lot of money at that time in my purse. Returning to the house in my head I made "for and against" buying on sale... Because right now at school is a little bit looser, I dicaded to make a list of "must have" the upcoming season. This is the way I chose a few things that I would say to them - welcome in my colset! My favorite trendsfor spring / summer 2012 show you the next post. Meanwhile, escaping to the latest issue of Elle, I recommend if you speak in Polish haha ! ;)

Witam po krótkiej przerwie, jestem z powrotem! Dziś zaprezentuję Wam mój codzienny outfit, dość podobny do poprzednich (tak mi najwygodniej jest w szkole :)). Różowy, oversize kardigan. Do niego biała bluzka z żabotem i czarna spódniczka tzw. "tuba".Prosto i wygodnie.

Powracając do dzisiejszego dnia. Po szkole w ramach szybkich zdjęć udałam się do pobliskiego Starego Browaru, gdzie napisy -50% kusiły mnie ogromnie. Jednym z moich postanowień miało być nie zaglądanie do centrów handlowych do lutego. Przekroczenie progu SB nie było dobrym pomysłem, uratował mnie tylko fakt, że akurat przy sobie nie miałam większej sumy pieniędzy. Wracając do domu w głowie zrobiłam "za i przeciw" kupowaniu na wyprzedaży. Z racji iż ten tydzień jest troszkę luźniejszy, co do szkoły, postanowiłam zrobić swoją listę "must have" nadchodzącego sezonu. Tym oto sposobem wybrałam kilka rzeczy, które z miłą chęcią przygarnęłabym do swojej szafy. Moje ulubione trendy na wiosnę/lato 2012 pokażę Wam w kolejnym poście. Tymczasem uciekam do lektury najnowszego wydania Elle, polecam!



I WAS WEARING:
skirt H&M
cardigan VINTAGE
blouse NY
boots RIVER ISLAND
bag BERSHKA
watch CASIO BABY G


xoxo, Sandra.

9 komentarzy :

  1. Piękna koszula;) Świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, i looove this outfit! That pink pullover and that white blouse look so great together. It is such a romantic look. Lovely!

    Megs

    OdpowiedzUsuń
  3. you always just look too cute! the pink is so lovely on you x

    luna
    lunaoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kardigan jest świetny, a kolor idealnie podkreśla Twoją urodę ;)
    Dodaję !

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this outfit. The blouse is so adorable and it looks great with that hot pink cardigan.

    XX Teresa

    OdpowiedzUsuń
  6. I love love love this look! The pink cardigan is great!

    OdpowiedzUsuń