czwartek, 2 lutego 2012

CREAMY HAT AND VINTAGE NAVY BLUE SWEATER

12 komentarzy :
 
 Hi all in these cold days! This morning the thermometer was -20 * C!! Tomorrow is supposed to be still cold .. What to dress in those days? I ask to myself. Even if I started wear triple layer of socks, that doesn't help me sometimes.. Perhaps you surprised by the fact, as I wear a hat instead of fluffy hats? Well was warm enough. The day before I set myself that I want to wear my new hat that I purchased before my illness when I was on the shopping with my cousin. The problem of the fact that I had no idea of ​​the outfit. But September's Vouge Paris helped me. I always have some inspirated book, mgazines on my desk. opened the first page and came across better on a great, elegant session in which it was to present a more fashionable watches. I focused more on what is on the same model. In this way arose the present look.
As for the photos - my friend Carolina, as always, came to help me and took her SLR. On the place where we took some pics, it turned out that the memory card refuses to cooperate. Because of that I promised you a post we used my phone Blackberry. I have to admit - with the results I am even happy. Of course, quality is not the same, but it is a good representation of "emergency" cases, as even this. And how you like the outfit and the photos? Do you think that I now can often use the phone, which would mean more frequent writing? :) 

Witam wszystkich w te mroźne dni! Dziś rano na termometrze było -20*C!!! Jutro ponoć ma być jeszcze zimnej.. Co ubrać w takie dni? Sama sobie zadaję to pytanie. Ubieram nawet potrójną warstwę skarpet, ale i to czasami nie pomaga... Pewnie zdziwi Was także fakt, jak mogę nosić taki kapelusz zamiast puchatej czapy? Otóż wcale nie było mi w nim zimno. Wręcz przeciwnie. Dzień wcześniej założyłam sobie, iż chcę ubrać mój nowy kapelusz, który zakupiłam przed moją chorobą, kiedy byłam z kuzynką na zakupach. Problem z tym, że nie miałam pomysłu na outfit. Pomógł mi w tym wrześniowy Vogue Paris. Zawsze mam jakieś źródło inspiracji na biurku, otworzyłam pierwszą lepszą stronę i natrafiłam na świetną, elegancką sesję, w której chodziło bardziej o zaprezentowanie modnych zegarków. Ja skupiłam się bardziej na tym, co ma na sobie sama modelka. Tak oto powstał dzisiejszy look.

Co do samych zdjęć - moja przyjaciółka Karolina jak zawsze przyszła mi z pomocą i zabrała swoją lustrzankę. Na miejscu się okazało, że karta pamięci odmawia współpracy. Z racji, iż obiecałam Wam post wykorzystałyśmy moja komórkę. Przyznać muszę - z efektów jestem nawet zadowolona. Oczywiście jakość nie ta sama, ale jest to niezłe zastępstwo w "nagłych" wypadkach jak chociażby ten. A jak Wam podoba się outfit i zdjęcia? Myślicie, iż mogę teraz częściej korzystać z komórki, co oznaczałoby częstsze pisanie? :)


I WAS WEARING:
hat ZARA
sweater VINTAGE
shirt with bow STRADIVARIUS
jeans ZARA
boots VENEZIA
bag WGO
pearls MUM'S




 xoxo, Sandra.

12 komentarzy :

  1. beautiful outfit!
    i'm following you. i hope you will follow me back!


    stop by , follow and comment my blog > THE CHIC AND CHEAP i will be more than happy to follow and comment you back

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula i sweter = rewelacja !
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapeeeelusze! <3 uwielbiam kapelusze. Ostatnio znalazłam taki jeden w Stradivariusie, ale jak wróciłam do niego 2 godziny później, już go nie było.
    Bardzo podoba mi się ten sweter i połączenie z koszulą. Torebka też ładnie się prezentuje.

    pozdrawiam! :)
    H.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepieknie wygladasz, swietny set!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie zastąpi dobrej jakości zdjęć. Może w świetle naturalnym, na dworze telefon lepiej by sobie radził? Na takich zdjęciach nie widać detali.. jakbyś miała coś wzorzystego też byłby problem.. Ja jestem raczej na nie. Od czasu do czasu można wrzucić takie zdjęcia, ale niezbyt często..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szczery komentarz :) Wezmę go pod uwagę, to była taka malutka propozycja. Oczywiście na blogu nic się nie zmieni :)
      xoxo.

      Usuń
  6. ślicznie Ci w kapeluszu, cudowny uśmiech! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz! kapelusz kapitalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. love the photos, the outfit and your blog! Would you like to visit my blog? If you want, we can follow each-other :) cheers!
    Follow thefashiontwice.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw! Kapelusz jest genialny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. I do not even know how I finished up here, but
    I believed this put up used to be good. I don't recognise who you might be but definitely you are going to a well-known blogger should you aren't already. Cheers!
    Here is my website :: Watch LOL

    OdpowiedzUsuń