sobota, 11 lutego 2012

HOW I STARTED MY WINTER HOLIDAYS!

19 komentarzy :
 
 How I promised in last post, today I'll show you some photos from Thursday. I went with friends to my friend's birthday party! Was brilliant, really. I had so much fun... I hope that you can see that in the photos ;) Plus I'll show you how I looked, you can see that I used some pastel colors... Soon better photos with similar outfit :)

Jak obiecywałam, dodaję dziś kilka zdjęć z czwartkowej nocy. Było to niezłe rozpoczęcie ferii. Ze znajomymi wybrałam się na 18 urodziny mojego kolegi. Na prawdę świetnie się bawiłam, mam nadzieję iż widać to na załączonych zdjęciach :) Na dodatek macie także outfit z tamtej nocy, zdjęcia nie najlepszej jakości, ale całość widać. Jeden z pierwszych pastelowych outfitów w tym roku. Niedługo pokażę Wam lepszej jakości zdjęcia z podobnym look'iem ;) 




xoxo, Sandra.

19 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia ; )

    Myślę, że dobrze się bawiłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze co się rzuca w oczy to dziewczyna w boskiej koszuli w koty/króliki , może wiesz gdzie ją kupiła bo jest przecudna ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to Krolina zakupiła ją w H&M :)

      Usuń
  3. Lubie ogladac zdjecia z imprez:) Super!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na drugim i czwartym zdjęciu jaki atak xdd Dubstepu też słuchasz? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważna jest zabawa :D
      Jeżeli pytasz ogółem o dubstepy, to i owszem :)
      xoxo.

      Usuń
  5. przypominasz mi na tych zdjęciach Marinę!:) No i cudne pastele <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Great pictures!
    Looks like so much fun <3

    OdpowiedzUsuń
  7. u look so cute,im having a hnm x versace skirt giveaway,come join if u like
    http://mwanwan.blogspot.com
    http://www.facebook.com/mwanwanmw
    twitter @ michellemwan

    OdpowiedzUsuń
  8. this is so cute, and inspiring. I love photos with friends! they seem so close!!
    check:

    laflordelys.com

    Helena

    OdpowiedzUsuń
  9. love the look!

    http://giaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. u have got a lovely blog,come check out mine and follow if u like,i will do same,cheers

    http://www.sazistopsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń