niedziela, 12 lutego 2012

ME AS A PHOTOGRAPHER IN COCORICO CAFE

21 komentarzy :
 
 At the request of my classmate Anita, today at 10 we agreed to go to a cozy pub and take photos. Today I decided to show you my masterp
iece after playing in photographer. Oh, I didn't take photos like this for while, so I was pretty happy :) I hope that the results of our work you will like.. The whole session was held in the charming café-restaurant Cocorico Cafe in Poznań. Is not this magical place? Tell me if you liked my work? :) Have a nice Sunday, I escape to the airport for my friends from France!
 
Na prośbę mojej koleżanki z klasy Anity, dziś umówiłyśmy się na 10 by udać się do jakiejś przytulnej knajpki i porobić zdjęcia. Dziś postanowiłam pokazać Wam moje arcydzieła po zabawie w fotografa. Oj dawno tego nie robiłam, aż było mi miło :) Mam nadzieję, że efekty naszej współpracy przypadną Wam do gustu. Cała sesja odbyła w uroczej kawiarnio-restauracji Cocorico Cafe w Poznaniu. Czy nie jest to magiczne miejsce? Powiedźcie mi, czy podobają się Wam moje prace? :) Miłej niedzieli, ja uciekam na lotnisko po moje znajome z Francji! 
PS Proszę podajcie mi godne odwiedzenia adresy w Warszawie (centrum)! Jutro t
am zawitamy. Chodzi mi o sklepy, vintage shopy czy też kawiarnie itd. :)
Sometimes light was too dark to take some pics, how you can see over there.
 I think that Anita sometimes looks like Winona Ryder? ;) Doesn't she?
 


xoxo, Sandra.

21 komentarzy :

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) i jeśli kiedyś odwiedzę Poznań, to już wiem, że na pewno odwiedzę te miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne miejsce! Piękna czarna sukienka i biała koronkowa bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. takie kawiarne na zimowe popoludnia sa swietne!!! bardzo przytulne i klimatyczne :) a ta koszulka z bialej koronki jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kawiarnia, jeszcze nigdy w niej nie byłam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze świetna ta miejscówka- gdzie to jest gdzies w warszawie:)? A twoja koleżanka naprawde podobna do Winony jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia!
    zazdroszczę Wam tych ślicznych, klimatycznych kawiarni, które macie w Poznaniu...

    OdpowiedzUsuń
  7. love it all!

    http://fashionhandglide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak obiecałam, odzywam się ;) Sara

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the picture of her reflection as she applies her lipstick. So pretty !

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful! :)
    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful! :)
    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladne miejsce i swietne zdjecia!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. The scenery and the pictures are very nice. Pretty!

    Puck // ONEOFPOINTS.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super talented! You are so pretty, and that pub is adorable!


    Xo

    OdpowiedzUsuń
  15. Les photos sont superbes!!!

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne miejsce a zdjęcia są rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń