poniedziałek, 20 lutego 2012

PATTERNED ZIP TOP FROM ZARA IN LATE-WINTER CLIMATES

16 komentarzy :
 
 Hi there! I've another week of winter holiday. First week I spent with my French girls, but they returned to their country. This week is preparing me to be quite busy in the preparations for the school and the final work on a project (about it more even before the weekend!). Frost is behind us, the beautiful sun more often comes out of winter clouds. I'm really waiting for spring! I did my must have list and can't wait for hotter days, when I'll buy min. 2 pairs of high heels perfect suits to my new trench coat. Spring getting closer! Despite rather my spring moods, I decided today to restrain a little. For patterned top, which reminds me of the print collection of Prada and Stella McCartney, drew something understated. Headband I saw on some fashionshow of Navarra and from the newest of Rodarte. A lot of things with leaves you can find in River Island! This morning I thought to myself that I'm going to be more crazy next season, not now. Probably I will use the darker boredom sets in order to give a warmer days powders. How do you like this my simplicity? :)

Cześć! Za mną już połowa ferii. Moje francuskie koleżanki wróciły do swojego kraju. Ten tydzień szykuje mi się dość pracowicie pod względem przygotowań do szkoły jak i końcowych prac związanych z pewnym projektem (o którym więcej jeszcze przed weekendem!!! Poznanianki śledźcie uważnie ;). Mrozy już za nami, piękne słońce coraz częściej wychodzi spod zimowych chmur. Teraz już tylko czekam na to by zakupić min. 2 pary szpilek do mojego nowego trenczu. Wiosna coraz bliżej! Mimo dość moich wiosennych humorów, postanowiłam się dziś trochę pohamować. Do wzorzystego topu, który printem przypomina mi te z kolekcji Prady czy Stelli Mccartney, dobrałam coś stonowanego. We włosach mam opaskę, na którą wczoraj natrafiłam w River Island. Listki
kiedyś widziałam na pokazach Navarra i najnowszym Rodarte, a w sieciówce RI znajdziecie całą serie od opasek po naszyjniki kończąc. Opaskę wykorzystam pewnie nie raz. Dziś rano pomyślałam sobie, że bardziej szaleć będę właśnie w przyszłym sezonie niżeliby teraz. Wykorzystam chyba do znudzenia ciemniejsze zestawy, aby w cieplejsze dni oddać się pudrom. Jak Wam podoba się ta moja prostota? :)
with Paulina.

<!--BEGIN HYPE WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/look/widget/3091379.js?include=all&size=small&style=button&align=center"></script><div id="hype_container_3091379"></div><!--END HYPE WIDGET-->

I WAS WEARING:
top ZARA
sweater VINTAGE
headband RIVER ISLAND
boots ZARA
legging ZARA
bag WGO
watch CASIO



 
xoxo, Sandra.

16 komentarzy :

  1. Beautiful hairstyle and look! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie, aczkolwiek ubrałabym coś na szyję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rano założyłam naszyjnik, ale tuż przed wyjściem uznałam, iż jestem za bardzo obwieszona ;) na pewno sprawdzi się jakikolwiek do tej bluzki, ale nie do tej stylizacji :)
      xoxo.

      Usuń
  3. this ourftit is spuer cute! the e headband is adorable!!


    THE CHIC AND CHEAP BLOG

    (visit, comment and support me, i will do the same with you)

    OdpowiedzUsuń
  4. opaska jest cudna! będę na taką polować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwyca mnie cały zestaw, zauroczyła opaska <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz tak delikatna i dziewczęcą urode i tak bardzo mi przypominasz kogoś [tylko jeszcze nei wiem kogo ;)], że nie moge przestać się na CIebie patrzeć! podoba mi się w tym zestawie najbardziej twoja opaska jest genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i czekam na tą osobę, bo aż sama jestem ciekawa :))
      xoxo.

      Usuń
  7. Śliczne upięcie włosów, ładnie się prezentuje z opaską.
    Lubię prostotę, zatem jak dla mnie strzał w 10 :)


    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful :) My favorite is your headband <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz wspaniale! prosto i z klasą! :) a opaska jest cudna ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. WoW! I really like your style and also your hairband.
    I'm following you now.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. yearning for spring too! i love the true blue choice and gold feathered band!!

    OdpowiedzUsuń