sobota, 18 lutego 2012

THURSDAY AFTERNOON IN MANEKIN

15 komentarzy :
 
Today I would like to quickly add the post of Thursday noon. The Fat Tuesday, we went with the girls for pancakes. Probably the best in Poznan are in Manekin restaurant Even spaghetti is the pancake, not the pasta. After the meal, with the girls I did a short "interview" (if such it can be called) on trends in France. All in good time will be on the blog. Unfortunately, when we wanted to take pictures, it turned out that my camera again refuses to cooperate. The total outfit you see here. I will try to add better photo soon, but now I dream of spring and the "light", bright shoes. 
Have a good Saturday!

Dziś chciałabym szybko dodać post z czwartkowego południa. W Tłusty Czwartek poszłyśmy z dziewczynami na naleśniki. Najlepsze w Poznaniu chyba są w Manekinie. Nawet spaghetti jest z ciasta naleśnikowego, a nie z makaronu. Po posiłku zrobiłam z dziewczynami krótki "wywiad" (jeżeli tak to można nazwać) na temat trendów we Francji. Wszystko w swoim czasie znajdzie się na blogu. Niestety kiedy chciałyśmy zrobić zdjęcia, okazało się, iż mój aparat ponownie odmawia współpracy. Ogół outfitu widzicie tutaj. Postaram się niedługo dodać lepsze zdjęcia, ale marzy mi się już wiosna i "lekkie", jasne obuwie.
Miłej soboty!

+
Usunęłam Formspring.me, ponieważ zaczęłam dostawać dość dziwne pytania i bardzie negatywne. Nie żebym uciekała od krytyki, bo jezeli takową chcecie stosować, to proszę bardzo róbcie to tu. Nie powiem...bardziej zależało mi na tych związanych z blogiem i modą, niż moim życiem osobistym. Jeżeli macie jakiekolwiek pytania, zawsze możecie zadać je tutaj, na blogu :) Przepraszam za mały problem, choć mam ogromną nadzieję, iż nic się nie stało.

I WAS WEARING:
sweater Zara
skirt H&M
boots ZARA
bag MINELLI


 
xoxo, Sandra.

15 komentarzy :

  1. Lubię gdański Manekin, z tego co widzę podają u nas to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiamy restaurację Manekin!!! Choć jeszcze nie próbowałyśmy spaghetti naleśnikowego ;D

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz naprawdę uroczo w tej spodnicze- piękny ma wzór! co do wywiadu to juz nie moge sie doczekac, chetnie sie dowiem co nosza francuzi i francuzki :) a naleśniki wyglądają apetycznie a cała knajpka chyba dość klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mimowolnie zaśmiałam się do monitora widząc ten post( a widze go dopiero teraz) dzisiaj też byłam w manekinie- pierwszy raz, ale z racji tego, że mamy weekend a rezerwacji nie zrobiłam, na stolik musiałabym czekać długo za długo! jednak w miejscu się zakochałam i planuje je w niedlugim czasie odwiedzic! a druga rzecz jaka mnie rozbawiła to twoje danie- tagiatelle łososiowe? skoro w manekinie było dziś pełno udałam się do Filigrando na starym (poleeecam! na piętrze jest tak klimatycznie ze nie chcialam sie ruszac) i wlasnie tam zjadlam pyszne tagiatelle! :)
    baaardzo lubie te twoje posty z miejscami w pzn, bo mamy b. podobny gust! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. filigrando? Moja ulubiona restauracja, do której chadzam z mamą na babskie rozmowy :) Wczoraj byłam w Filigrando, ale w Starym Browarze, jadłyśmy bagietkę z tuńczykiem i sałatką :)
      xoxo.

      Usuń
    4. no to moze zaskoczy Cie fakt (ale pewnie juz wiesz) ze zamiast Filigrando w SB od marca będzie tam kolejna Weranda :D wymieniaja dobre na jeszcze lepsze! :D (chociaz chyba filigrando ze starego wskoczylo nad werande na liscie moich ulubionych miejsc w Poznaniu- pewnie dlatego ze jest tam mniej tloczno :))

      Usuń
    5. no proszę... Filigrando i tak lepsze na Starym, niż w SB. Może być fajna ta Weranda, ale już 3 w Poznaniu? haha
      xoxo.

      Usuń
  5. restauracja świetna, widać ład ;) a Ty jak zwykle taka słodka :D czekamy na francuskie trendy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne włosy i naszyjnik, bardzo uroczy zestaw.
    Cieszę się, że tu trafiłam, wkrótce wybieram się do Poznania i już wiem gdzie zaglądnę!

    Tymczasem zapraszam do mnie, dziś trochę o kołnierzykach za których szycie udało mi się zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. I love this sweet outfit! Have just found your blog. So cute!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey you look so gorgeous with white sweater. I will look forward to see you in white again.. ^_^

    OdpowiedzUsuń