środa, 29 lutego 2012

WHITE SWEATER FOR SPECIAL 29TH DAY OF FEBRUARY

13 komentarzy :
 
Today, I experience a veritable apogeom. Preparing for tomorrow's test of Polish last refine all the details of the evening tomorrow ... But somehow, I give my opinion and I won't say how bad now it is, because is not! :) In those days I feel like the easiest, most comfortable sets, in which I was assured that no attire will not make me problems in movement. So I picked a great white sweater and simple black leggings with suede inserts inside. Equally simple, gold and black accessories.
Anyway, today we have twenty-ninth day of February. That day happens to be one for 4 years. My watch did trick me in school I wrote that we have 1st March ;) Nevertheless, the 29th February refers as a successful and very crazy, and how you  spent the day like? 

Dziś przeżywam istne apogeom. Przygotowania do jutrzejszego testu z polskiego, ostatnie dopieszczanie wszystkich detali związanych z jutrzejszym wieczorkiem... Ale jakoś daję radę i nie będę Wam narzekać ;) W takie dni mam ochotę na najprostsze, najwygodniejsze zestawy, w których będę miała pewność, iż żadne fatałaszki nie będą sprawiać mi problemu w poruszaniu się. Dlatego wybrałam wielki, biały sweter i proste czarne leginsy z zamszowymi wstawkami wewnątrz. Równie proste, złoto-czarne dodatki.
Tak poza tym dziś mamy 29 dzień lutego. Taki dzień zdarza się jeden na 4 lata. Mój zegarek zrobił mi figla i w szkole pisałam, iż mamy 1 marca ;) Mimo to 29 lutego zaliczam do udanych i niezwykle zwariowanych, a Wy jak spędziliście ten dzień?



 I WAS WEARING:
sweater DOROTHY PERKINS
legging ZARA
boots ZARA
bag NEW LOOK
brancelet MIX OF BRANDS
watch CASIO
necklace H&M

FACEBOOK

xoxo, Sandra.

13 komentarzy :

  1. bardzo podobaja mi sie twoje loczki- naturalne prawda?:) no i cudowne cieple swetrzysko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój sweter i biżuteria, mm love it <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful outfit, amazing sense of style!
    Would you like to follow each other?
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz!!

    zapraszam do Mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam szczera :)
    Również dodaję i przesyłam ogromnego buziaka ;p ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna marzy mi się taki zegarek, mam nadzieję, że w końcu stanę się jego posiadaczką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękna stylizacja! Podoba mi się kolorystyka, jasny sweter z tym złotem, no i świetna torba... i te śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Really cute sweater :)

    -Angela
    http://angeladissected.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń