sobota, 31 marca 2012

DARK FLOWERS

14 komentarzy :
 
  I like yesterday, even if I didn't feel well at school. After lessons with few friends we went to pretty and cozy cafe in Poznań, that I'd never been there before. Hope I'll show you her closer soon :)
This week I have a lot of things to study, but only 3 days of school and we're free thanks Easter. Anyway today's post will be quickly! Yesterday I was ready for something very casual and something comfortable, and because it was spoiled by the weather again, so my mood for pastels and color, along with her! Oh, let the good spring will come. Here I leave you with my little boring, slightly dark-flowered outfit :) 
PS Do not forget - Earth Hour today! Turn off the lights at 20:30 :) Light a candle and read something.

Wczorajszy dzień uważam za udany, mimo złego samopoczucia w szkole. Zaraz po lekcjach, ze znajomymi poszłam do przytulnej kawiarni w Poznaniu, w której nigdy przedtem nie byłam. Mam ochotę pokazać Wam ją bliżej, ale to niedługo :) Z racji, iż mam wiele nauki na weekend i to właśnie jej mam zamiar się oddać, to pościk będzie króciutki! Wczoraj miałam ochotę na coś bardzo casual oraz wygodnego, a z racji iż pogoda znów się popsuła, tak i mój nastrój do pasteli i kolorów wraz z nią! Ech, niech zawita na dobre wiosna. Oto zostawiam Was z moim lekko nudnawym, lekko ciemno-kwiecistym outfitem :)
PS Nie zapomnijcie - dziś godzina dla Ziemi! O 20:30 wyłączamy światło :) Zapalcie świeczkę i przeczytajcie coś.

DZIĘKI ZUZA ZA ZDJĘCIA! <3

I WAS WEARING:
shirt PRIMARK
sweater VINTAGE
bag WGO
boots ZARA
jeans ZARA
parka VINTAGE



xoxo, Sandra.

14 komentarzy :

  1. Najbardziej podoba mi się sweter ;) A przypomnienie o godzinie dla ziemi już dawno mam zapisane w telefonie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. masowe wyłączanie żarówek może zaszkodzić polskiej sieci energetycznej tak wyczytałam :)

    jak Ty z takich normalnych klasycznych ciuchów potrafisz wyczarować takie urokliwości?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aw, your outfit is very pretty and this cardigan so cute! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a great post, I really like it, these pics are so nice!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice outfit! You have a very nice blog! Do you want to follow each other? xx

    http://epitomeofchic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. http://tarura.blogspot.com/ za[praszam

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm so glad that I just accidentally stumbled across your blog! I love your vintage handbags, and love the army green pull over the most! You're style is so amaze, and you're so pretty too! Gorgeous photos, and gorgeous girl to match. I want to follow you now, thanks! Hope you'll follow me too! xO!
    www.thehautecookie.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you very much! I'll check out for sure :)

      Usuń