wtorek, 27 marca 2012

FIRST TOTAL PASTEL SPRING LOOK

27 komentarzy :
 
 Unfortunately with reasons for my week's absence from the blog, when I was in Germany, I had no opportunity to officially welcome spring with you! :) How have spent this day? Because I among friends, with a big banana on my face.
Spring 2012 I will certainly be associated with pastels. This trend is promoted by most of the top designers. Today, for the first time PASTEL TOTAL LOOK. Danish sweater spotted in a local vintage shop. Awfully reminds me of the latest collection of Mango, signed by Kate Moss. I wanted to buy it, but I found this and I'm very happy with it! Now I'm sure that I won't see similar on the street. To complete the outfit, I wore salmon colour pants and mint purse, which I bought in Frankfurt. How are you all? 
Now I just wish more sun and less wind that carries dust everywhere and my eyes are suffering. :)

Niestety z powody mojej tygodniowej nieobecności na blogu, kiedy byłam w Niemczech, nie miałam okazji przywitać oficjalnie wiosny z Wami! :) Jak spędziliście ten dzień? Bo ja w gronie znajomych, z wielkim bananem na mej twarzy. 
Wiosna 2012 na pewno będzie mi się kojarzyć z pastelami. Trend ten promowany jest przez większość topowych projektantów. Dziś po raz pierwszy TOTAL PASTEL LOOK. Duński sweter wypatrzyłam w miejscowym vintage shopie. Strasznie przypomina mi ten, z najnowszej kolekcji Mango, sygnowanym przez Kate Moss. Miałam ochotę go zakupić, jednak natrafiłam na ten i jestem z niego ogromnie szczęśliwa! teraz jestem pewna, iż nie natrafię na podobny na ulicy. By dopełnić outfit, założyłam łososiowe spodnie oraz miętową torebkę, która kupiłam we Frankfurcie. Jak podoba się Wam całość?
Ja teraz tylko pragnę więcej słońca i mniej wiatru, który roznosi wszędzie pył i moje oczy cierpią. :)

I WAS WEARING:
sweater VINTAGE
pants VERO MODA
bag PRIMARK
balerinas NEW LOOK
watch CASIO

 
xoxo, Sandra.

27 komentarzy :

  1. piekny look, bardzo do Ciebie pasuje i slowy masz slicznie pokrecone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosny naturalnie podkręcone :)

      Usuń
  2. Rewelacja!! piekne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten sweter to cudeńko! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny ten zestawik :) śliczny casual, miło popatrzeć aż

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the outfit! And the photos are really great :)

    -Angela

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie! pastelowo i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie, kolory mnie zachwycają, a torebka bardzo ładnie pasuje i ożywia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this look! The sweater is beautiful - and I love your hair!!
    xoAmy

    www.fivekindsofhappy.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęściaro! Taki sweter na wiosnę to marzenie! :o) I wyglądasz ślicznie w tych kolorach!

    x

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorystyka na tak! Sweter na tak, piękny kolor torebki i ten zegarek mm ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Go gorgeous pastello! I like how you out everything together with a touch of vintage!

    http://acupofmary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. great look love it !!!
    following via bloglovin , Gf
    so plzz come check out my blog & follow me back
    http://fashionmadimoizelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute bag! I love pastel looks! I think they are amazing! I really like your blog, it would be nice if you could stop by my blog sometime too :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful!! Love the colors and you look darling. x

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfect ♥

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. torebeczka jest mega, marzę o takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. łał wyglądasz genialnie! świetny pastelowy look

    obserwuje Cie kochana;) masz super wyczucie stylu

    OdpowiedzUsuń
  19. przeuroczo :) a włosów Ci można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. love your hair!!

    http://whatthekittydraggedin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. całość wygląda pięknie! cudowny sweter :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna torebka i super spodnie! Wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój najlepszy outfit ! pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń