sobota, 10 marca 2012

GRAY OUTFIT WITH AN EXCELLENT MOOD!

11 komentarzy :
 
 Yesterday was quite nervous at school thanks test of history, but good humor didn't left me. It is also due 18th birthday of one of my best friends :) We spent the evening in the company of ladies, to worthily celebrate this event.
In today's notce you can see photos taken right after school, my so-called "school uniform" ;) Even if I was
in the mood for something colorful, it finally came out dressed in gray. The black, phytone skirt and plain white t-shirt threw a long, gray cardigan. In addition, thanks the belt on Leopard outfit isn't so borning (and to emphasize the waist). 
And how you spend your Saturday? I got up early today to help my mum at work. Then we went for a delicious tart to the restaurant. Now, sipping green tea and try to find some new songs for iPod (maybe you have some favorite songs or classics that you can recommend me? :) The end of the day I'm going to spend for blissful indolence. Have a nice weekend!

Wczorajszy dzień był dość nerwowy w szkole ze względu na test z historii, jednak dobry humor mnie nie opuszczał. To także za sprawą 18 urodzin jednej z moich najlepszych przyjaciółek :) Wieczór spędziłyśmy w gronie damskim, aby godnie uczcić to święto.
W dzisiejszej notce możecie obejrzeć zdjęcia zrobione zaraz po szkole, czyli tzw mój "mundurek szkolny" ;) Mimo iż rano miałam ochotę na coś kolorowego, to ostatecznie wyszłam ubrana na szaro. Na czarną, wężową spódniczkę i zwykły biały tshirt narzuciłam dłuższy, szary kardigan. Na dodatek przełamałam to paskiem w panterkę (także aby podkreślić talię).
A jak spędzacie swoją sobotę? Ja wstałam dziś dość wcześnie aby pomóc, a właściwie wyręczyć moją mamę w pracy ;) Potem udałyśmy się wraz z mamą na pyszną tartę. Teraz popijam zieloną herbatę i staram się znaleźć jakieś nowe utwory na iPoda (może macie jakieś ulubione utwory lub klasyki, które możecie mi polecić? :) Końcówkę dnia mam zamiar spędzić na błogim lenistwie. Miłego weekendu!

 
  

 I WAS WEARING:
tshirt ZARA
skirt STRADIVARIUS
boots ALDO
cardigan CAMAIEU
belt NEW LOOK
bag H&M
watch RIVER ISLAND


xoxo, Sandra.

11 komentarzy :

  1. ale masz genialny zegarek ;o świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. boże wyglądasz cudownie! śledzę się od bardzo bardzo długiego czasu! :D obserwowałam cię na blogu o hilary duff ( btw też ją uwielbiam ) potem na photoblogu teraz tutaj! widzę jak się zmieniasz, jak zmienia się twój styl. Jestem pod wrażeniem! Kilka ostatnich outfitów jest naprwde świetnych. Na powyzszych zdjeciach wygladasz kwitnaco przepieknie! aż brak mi słów! czekam na więcej ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ola bardzo serdecznie, bardzo mi miło :))
      XXX

      Usuń
  3. slicznotka!:) podoba mi sie print na spodniczcce!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. so beautiful!follow you, dear! follow us back, if you want, we´ll happy for it :)

    B&M from

    http://bananaandmandarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. taki prosty zestaw a tak ślicznie wyglądasz, włosy i uśmiech dopełniają całości :)

    jeśli chodzi o muzykę - wiadomo, każdy woli coś innego, ale a nuż Ci się spodoba - Polecam Janelle Monae i płytę Archandroid :) możliwe że już znasz, a jeśli nie, to mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kiedyś natknęłam się na jej piosenkę na YT, dzięki za przypomnienie :D
      XXX

      Usuń
  6. uroczy zestaw ;)
    bardzo podoba mi się ten cienki panterkowy pasek, dodaje pazura.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw! Bardzo mi się podoba, taki praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love this outfit! The skirt is really beautiful! Hope you and your best friend had fun celebrating her birthday and an enjoyable weekend. I used to have to help my mom at work on weekends too :) First time visiting, hope you'll stop by and would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  9. So beautiful! i like your look!
    kisses :)

    OdpowiedzUsuń