poniedziałek, 12 marca 2012

HAS ANYONE PAINTED MY SWEATER?

15 komentarzy :
 
 On other blogs, more and more pastels, and I in such a "volatile and moody" days (despite a very good mood;) I want to dress gray! Sweater, which looks like it just came out from under the brush of a sloppy artist I want to connect with straight skinny jeans and comfortable to wear, silver ballerina. For sure something similar will appear on blog but when it gets warmer and the spring will come good. Meanwhile, a set of white, airy skirt that I wasn't wearing since a Parisian holiday :) blouse is quite expressive in itself, despite its gray color, so I decided to minimize any accessories.
Have a nice evening :)

 
Na innych blogach coraz więcej pasteli, a ja w takie "zmienne i humorzaste" dni (pomimo bardzo dobrego humoru ;) mam ochotę ubierać się na szaro! Sweterek, który wygląda jakby dopiero wyszedł spod pędzla jakiegoś niechlujnego artysty mam ochotę połączyć z prostymi rurkami i do tego założyć wygodne, srebrne baleriny. Na pewno coś podobnego pokaże się na blogu, ale gdy zrobi się cieplej i na dobre zawita wiosna. Tymczasem zestaw z białą, zwiewną spódniczką, której nie miałam na sobie od czasu paryskich wakacji :) Bluzka jest dość wyrazista sama w sobie, pomimo swego szarego koloru, dlatego zdecydowałam się ograniczyć jakiekolwiek dodatki.
Miłego wieczoru :)


I WAS WEARING:
sweater VINTGAE
skirt ZARA
boots ZARA
brancelets ALDO



 
xoxo, Sandra.

15 komentarzy :

  1. uwielbiam Twoją sympatyczną buźkę<3
    świetnie wyglądasz - sweterek jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś taka słodka jak się uśmiechasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny uśmiech :)
    bluzka bardzo fajna, przez jakiś czas robiłam podobne w liceum, ale wtedy jakos nikt się takimi nie interesował :)
    zapraszam w wolnej chwili do mnie na moje pierwsze rozdanie, do zgarnięcia diamencikowy kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze mam opory przed noszeniem białej spódnicy do czarnych rajstop, ale zawsze się konczy tak że i tak ją ubieram :)
    Świetna stylizacja, ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sweterek jest wspaniały .

    OdpowiedzUsuń
  6. you.are.amazing. posts almost every day? love it! :-)

    megs

    OdpowiedzUsuń
  7. idealny sweter <3 genialnie wygląda w połączeniu ze spódniczką, ach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome tie dye sweater! just love the colors! Reminds me of Isabel Marant Spring 2012!!!! Sooo cool that it's vintage!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBitePlate.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super zestawik! genialny sweter :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Actually I should say gray is my favorite color! And your sweater is great! Love it!

    OdpowiedzUsuń