poniedziałek, 26 marca 2012

PHOTORELATION FROM GERMANY

6 komentarzy :
 
 Hi everyone! :) As all you well know thanks twitter or fanpage on Facebook, last week I spent in Germany on MSP Exchange. That's why I didn't write. Today I'm going to write a little photorelation from this country. I have to say that I really love these places near Frankfurt. Hope to come back there soon, maybe to my family near Berlin :) Btw. tomorow I'll show new post with new outfit! Have a nice weekend all!

Cześć wszystkim! :) Jak zapewne wiecie, ostatni tydzień spędziłam w Niemczech na wymianie MSP, dlatego też nie pisałam. Dziś fotorelacja z tego pobytu, a sam kraj i jego krajobrazy zrobiły na mnie niezłe wrażenie. Z chęcią powrócę do Frankfurtu i odwiedzę niedługo rodzinę w okolicach Berlina :)   Już zabieram się do pracy, a jutro nowy post z outfitem! Miłego tygodnia!



xoxo, Sandra

6 komentarzy :

  1. piekne zdjecia, lubie takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w grudniu miałam przyjemność przez trzy dni zwiedzać Berlin a także Poczdam i jestem naprawdę zachwycona tymi rejonami, klimatem, architekturą, ludźmi - dosłownie wszystkim <3

    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czemu, ale uwielbiam Niemcy ! tam jest tak klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz także polubiłam ten kraj, większość moich stereotypów zlikwidowałam ;D
      XXX

      Usuń
  4. We Frankfurcie bywam dwa razy do roku , bo mam tam rodzinę. Moge więc zapewnić ,że jest to piękne miasto ;]

    OdpowiedzUsuń