wtorek, 6 marca 2012

RED SWEATER WITH PANTHER BELT IN BUMERANG CAFE

35 komentarzy :
 
 Hi all! On a wonderfully sunny day ,so I decided to wear one of my favorite colors, which makes me smile and it's RED. Feminine color, which adds confidence. Yesterday I came back from the mountains, I didn't expect that greeted me cold, piercing wind (unfortunately too much I set up already for the spring heat).
Today the thermometer indicates the temperature below zero, so as usual in those days, I wore a thick sweater. I'd love to swap already hated, black boots on pumps or wedges, but so far the weather I will not allow it. I'm waiting for Friday when will be more than +7*C! :)
From Monday to Wednesday at my school there is a time of retreat. In the afternoon we chose with Caroline to go to the Boomerang Cafe. Located in the Old Market, a sweet and cozy cafe. I chose cinnamon cappuccino, and Karolina decided to orange chocolate. We did a couple of photos of outfit , and then we went visit our favorite vintage shops. I bought a little bit for the spring, because of this I am very happy! Meanwhile, I'm running a little bit to learn chemistry and I wish you a pleasant evening! :) 

Cześć wszystkim! Na tak cudownie słoneczny dzień postanowiłam ubrać jeden z moich ulubionych kolorów, na którego widok pojawia się uśmiech na mojej twarzy, a jest to CZERWIEŃ. Kobiecy kolor, który dodaje pewności siebie. Wczoraj wracając z gór, nie spodziewałam się iż przywita mnie mroźny, przeszywający wiatr (niestety za bardzo nastawiłam się już na wiosenne ciepło). Dziś termometr wskazuje temperaturę poniżej zera, dlatego jak zwykle w takie dni, ubrałam gruby sweter. Marzę by zamienić już znienawidzone, czarne botki na cieliste czółenka czy czarne koturny, ale jak na razie pogoda mi na to nie pozwala. Ponoć w piątek ma być już około +7*C, więc CZEKAM! :)
Od poniedziałku do środy w mojej szkole panuje czas rekolekcji. W południe wraz z Karoliną wybrałyśmy się na początek do Bumerang Cafe. Mieszcząca się na Starym Rynku, słodka i przytulna kawiarenka. Wybrałam cynamonowe capuccino, a Karolina zdecydowała się na pomarańczową czekoladę. Zrobiłyśmy parę zdjęć outfitowych i nie tylko, a następnie pognałyśmy odwiedzić nasze ulubione vintage shopy. Zakupiłam co nieco na wiosnę, jestem z tego powodu strasznie szczęśliwa! Tymczasem uciekam pouczyć się trochę chemii i życzę Wam miłego wieczoru! :)


I WAS WEARING:
sweater VINTAGE
jeans BERSHKA
boots ZARA
bag RIVER ISLAND
watch CASIO
ring H&M
brancelets MIX OF BRANDS
belt NEW LOOK
sunglasses STRADIVARIUS




xoxo, Sandra.

35 komentarzy :

  1. Zazdroszczę takich kawiarenek w mieście! U mnie nie ma aż tak urokliwych miejsc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. You visit the most pretty, quaint cafes :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor swetra i szminki !
    czy te buty są jeszcze w ZARZE ?! poszukuję takich, a nigdzie nie ma !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak ;)) Buty kupiłam zimą, ale z tego co zauważyłam są w wiosennej kolekcji :)
      XXX

      Usuń
  4. Twój sweter! <3
    genialne wnętrze! ;O

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mieć takie kawiarenki "przy sobie" :) Czerwień jest dla Ciebie stworzona!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz z czerwonymi ustami ;) I w ogóle w czerwieni ;)
    Można wiedzieć co masz na ustach? Co to za szminka? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szminka jakaś najzwyklejsza Rimmela :)
      XXX

      Usuń
  7. Zdjęcia są bardzo klimatyczne- bardzo zazdroszczę Wam tych pięknych kawiarni...
    sukienka Twojej koleżanki jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like your outfit!!!

    kisses from Italy

    http://frombaroquewithlove.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie są Twoje ulubione vintage shopy w Poznaniu? zdradź parę adresów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogółem polecam ul. Garbary, na której znajduje się kilka vintage shopów i second handów. Popularny tam NooNah! Wokół Starego Rynku znajduje się kilka, slicznych sklepików z dość fajnym asortymentem. Mój ulubiony vintage shop to Priscilla Gallery ;) To w nim dziś co nieco zakupiłam na wiosnę :)
      XXX

      Usuń
  10. wygląda bardzo przyjemnie :) świetny kolor swetra!

    http://style-xyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie! a kawiarenka wygląda na miłe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. beauty!


    jasmin
    http://www.my-berlin-fashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing sweater and nice pictures!!!
    Lovely blog!!!
    If you want, check out my blog

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. co za urocze miejsce i jakie cudowne zdjecia!:) bardzo mi sie podoba ten twoj sweterek jest przeslodki! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. You look great! Love the belt xxx

    www.fashiondevotion.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your look!

    http://www.fashionspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  17. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Sunny uwielbiam Cie za te posty w ktorych pokazujesz poznanskie miejscowki! :)
    ostatnio wyciagnelam brata i jego dziewczyne do Manekina i cos czuje ze bedziemy tam goscic czesciej :)

    http://dresstime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, iż się podoba ;)

      Usuń
  19. Jaki piękny sweter! Zapraszam do siebie na konkurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Love it <3!!! Great blog, very cute!! Visit my blog and if you like it to follow me on google friends and I will be happy to follow you back <3
    Xoxo
    LA MODE OUI C'EST MOI
    FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  21. You look gorgeous!!! Love your sweater and belt! You have a great blog! Following you on Bloglovin and GFC:)

    Kisses, Lucy:)
    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. great look hun :))

    DONT MISS FOUR HARVEY PRINCE PERFUMES Worldwide giveaway :)
    http://fashionistaera.blogspot.com/2012/02/harvey-prince-perfume-worldwide.html

    OdpowiedzUsuń
  23. może tour room? co ty na to :* ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o pokaz mojego pokoju ;)
      To zastanawiałam się nad tym i może to zrobię, jednak po malutkim remoncie który planuję zrobić z mamą na wiosnę :))
      XXX

      Usuń
  24. cudowne miejsce i cudowne zdjęcia !


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale zazdroszczę ci takich miejsc
    u mnie niestety nie ma niczego ciekawego
    co do outfitu to strasznie mi się podoba
    sweterek jest uroczy i do tego jest w moim ukochanym kolorze
    jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie

    veronicamarianaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne miejsce! Ślicznie wyglądasz:)
    Dodajemy cię do obserwowanych-świetny blog. Zajrzyj do nas♥
    F&P

    OdpowiedzUsuń
  27. So it's best to stick with a well-known and respectable brand. A notable difference among the three software programs is the guarantee they give. Just by looking at its website, you will realize that Internet Business Promoter not only focuses on getting your site in the.
    Here is my page ; review of ultimate demon

    OdpowiedzUsuń