piątek, 13 kwietnia 2012

FRENCH NONCHALANCE

41 komentarzy :
 
  When I woke up in the morning, I totally didn'tt know what to wear. Outside the window was quite cold and ugly, which didn't facilitate a solution to this problem. So I decided to bet on proven look. Usually I combine a white shirt with sweaters, this time I wore denim. In a large jeans, I felt a little like in a type of boyfriend trousers (still looking for a light-blue, slightly torn - anyone know where can I find it ?;). Of course pants I rolled up, as recently I used to. From the bottom of wardrobe I pulled my irreplaceable moccasins, which are sometimes a good substitute for a ballerina. To add a touch of spring - the basket, which probably will be indispensable for the warmer days :) How do you like my interpretation of Parisian chic?

Gdy wstałam rano, kompletnie nie wiedziałam co na siebie włożyć. Za oknem było dość buro, co nie ułatwiało rozwiązania tego problemu. Postanowiłam więc postawić na sprawdzony look. Zazwyczaj łączę białą koszulę ze sweterkami, tym razem ubrałam dżinsową. W za dużych dżinsach, trochę czułam się jak w spodniach typu boyfriend (ciągle szukam jakiś jasnobłękitnych, lekko podartych - ktoś wie gdzie znajdę? ;). Oczywiście nogawki podwinęłam, jak to ostatnio mam w zwyczaju. Z dna szafy wyciągnęłam moje niezastąpione mokasyny, które będą czasami niezłym zastępstwem dla balerin. By dodać szczypty wiosny - koszyk, który zapewne będzie niezastąpiony na cieplejsze dni :) Jak Wam się podoba moja interpretacja paryskiego szyku?


I WAS WEARING:
sweater VINTAGE
denim shirt H&M
jeans ZARA
moccasins RIVER ISLAND
bag PRIMARK
brancalet VINTAGE
watch CASIO



xoxo, Sandra.

41 komentarzy :

  1. taka fryzure mam bardzo czesto w pracy :) uwielbiam dol ootd- te spodnie! (mialas je chyba tez przy ktoryms secie w polaczeniu z tymi boskimi koturnami) i mokasyny! moj must have na wiosne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. yes u have the french style and u are very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie kolorów!
    Najbardziej podoba nam się sweterek i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zegarek i sweter to moje ulubieńce ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna stylizacja, śliczne zdjęcia, wszystko śliczne! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie wyglądasz! :)
    Do jakiej szkoły chodzisz ? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz ;)dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna kombinajca i wlosy masz pieknie zrobione! casio zegarek jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the sweater it looks so cozy !
    check out my blog I would love that :) http://www.Thestylestash.com


    Xxo
    Rafaella Nicoletti

    OdpowiedzUsuń
  10. I love this look with the shirt and jeans! And especially with the watch - it needed that sparkle!
    xAmy

    OdpowiedzUsuń
  11. This outfit is adorable! That sweater is just lovely

    from L U A R

    x

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh you are gorgeous! And I love your style!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię połączenia sweterków z koszulą z kołnierzykiem. Wówczas elegancja z wygodą się równoważą, zyskując lekkość i odrobinę nonszalancji. Co do boyfriendów także ich szukam i znaleźć nie mogę. Na początku podchodziłam do nich dosyć sceptycznie ('no bez przesady, ja w boyfriendach? rurki! kocham rurki!), ale teraz byłabym w stanie zaryzykować i je nabyć. Jeśli trafię na jakieś interesujące, dam Ci znać.

    Pozdrawiam serdecznie, Annie.

    OdpowiedzUsuń
  14. interpretacja jak najbardziej udana; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki rewelacyjny blog!
    piękna jestes:) jak zrobic taką fryzurkę?
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno wytłumaczyć w słowach, choć jest prosta w wykonaniu :) Myślę, że jeżeli znajdzie się więcej chętnych, to w najbliższej przyszłości umieszczę jakiś filmik.
      XXX

      Usuń
  16. Wyglądasz ślicznie! Tak stylowo, a jednocześnie prosto. Jak dla mnie idealnie! : )

    OdpowiedzUsuń
  17. you look gorgeous - love your look ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz :)
    Piękny lakier i zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  19. that's a great outfit, love the minty green sweater!


    myblissisthisway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. So cute, love this look and your nail color!
    xx
    Be Frassy

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny sweter :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. You really do have that French joie de vivre! I love your braid and bangs. I find myself in the same predicament, I hate this weather in between winter and spring! Also I am huge fan of your eyeliner and wicker purse.

    :) Ewa

    http://ewalooksattheworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. nawet na co dzień wyglądasz bardzo stylowo!
    uwielbiam dżinsowe koszule! i te paznokcie... ;)
    bardzo pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. super wygladasz bardzo klasycznie Zapraszam do siebie właśnie dodałam nowego posta z super bransoletkami z czaszkami zrobionymi przeze mnie na pewno coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. love your blog!
    http://adoramehitabel.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. ojej ze sto lat mnie tu nie bylo jak nie wiecej :) a Ty wciaz zadziwiasz i pieknie wygladasz:) wiosna Ci zdecydowanie sluzy, bo buzia Twoja taka promienna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Magnifique :D
    I love this look ! I'm french and I can tell you that's absolutely the kind of "chic parisien" look that I love !

    OdpowiedzUsuń
  28. Very much casual and cute! Great outfit for a relaxing day.

    -V
    http://stylishlyme.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. It's definitely parisian chic! Such a beautiful look and love the hair and make up. I'm happy to meet your blog :) Have a great week! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wyglądasz!:)
    Kochana prowadzisz świetny blog. Może poobserwujemy? :* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz:) rewelacyjna torebka:)

    OdpowiedzUsuń