niedziela, 1 kwietnia 2012

MOODY SUNDAY IN APRIL FOOLS

15 komentarzy :
 
 Finally arrived to us April. The first day of a rather moody in terms of weather. In the morning we were greeted by snow, then it was quite sunny, but cold wind reminded that this is only the beginning of spring. In order not to waste the day with my mother we decided to go to the city and eat dinner there. At first the fire we chose an Indian restaurant. For dessert, we went to a nearby cafe, where I was on Friday. Gołębnik.
 I hate to dress in layers, usually I have some problems with that. This time was pretty good. The white t-shirt with print wore nice and warm, green sweater. Rolled up jeans, pants too big (you have to throw them! The first signs that the diet starts working;) and put all the already well-known boots. Yay, we've ready outfit :) 
Now it's time to prepare to school, have a nice evening! :)

W końcu zawitał do nas kwiecień. Pierwszy dzień dość humorzasty pod względem pogody. Rano przywitał nas śnieg, potem było dość słonecznie, jednak zimny wiatr przypominał, że to dopiero początek wiosny. By nie marnować dnia, postanowiłyśmy z mamą udać się na miasto i tam zjeść obiadokolację. Na pierwszy ogień wybrałyśmy indyjską restaurację. Na deser poszłyśmy do pobliskiej kawiarenki, w której byłam w piątek. Gołębnik. Nienawidzę ubierać się na cebulkę, zazwyczaj nigdy mi to nie wychodzi. Tym razem outfit świetnie się sprawdził. Na biały tshirt z nadrukiem założyłam cieplutki, zielony sweter. Podwinęłam nogawki za dużych dżinsów (trzeba je wywalić! pierwsze oznaki, iż dieta zaczyna działać ;) i włożyłam wszystkim już dobrze znane botki. Włala, outfit gotowy :) 
Teraz czeka mnie powtórka przed poniedziałkowym powrotem do szkoły. Życzę udanego wieczoru :)


I WAS WEARING:
sweater VINTAGE
jeans ZARA
tshirt ZARA
boots ZARA
bag WGO
coat ZARA
sunglasses TOP SHOP



xoxo, Sandra.

15 komentarzy :

  1. Cute outfit ! Love your coat and your bag !

    OdpowiedzUsuń
  2. how cute! u love your sweater x

    luna
    lunaoffduty

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka jesteś podobna do mamy:) Podoba mi się na Twoim blogu, będę częstym gościem:):)
    Zapraszam Cię również do mnie w wolnych chwilach, pozdrawiam cieplutko ;)

    http://secretofwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś podobna do mamy! Obydwie wyglądacie przepięknie na tych zdjęciach! :o)

    x

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia! To prawda, raz mamy śnieg, raz deszcz, nagle słońce- ciężko odpowiednio się ubrać. Ale Ty jesteś w tym mistrzynią! ;)
    Jak zwykle świetny outfit!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładne miejsce :) i takie ładne panie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz cudne zdjęcia :) świetny płaszcz! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. great outfit! I really love your coat!

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w swetrze. :) w ogóle pięknie Ci w tym! Może tylko zmieniłabym torbę, ale to taki mały detal. :)
    Masz rację, ubieranie się na cebulkę to swego rodzaju sztuka. Cóż, mnie też rzadko to wychodzi.

    pozdrawiam i dodaję bloga do oglądanych! Już dawno tu wchodzę, więc czemu by nie? :D
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  11. So adorable :D

    cerealcouture.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń