czwartek, 12 kwietnia 2012

RASPBERRY PANTS AND SWEATER WITH FLORAL APPLICATIONS

20 komentarzy :
 
 Finally I managed to buy pants in a raspberry colour! For a long time I had them on must have list, but always there were something more useful, more beautiful or more required. My legs look a bit like two sausages (soya say, because I'm a vegetarian :D), but daily exercise, Pilates and gluten-free diet I hope will soon start to see results.
Spring calendaring has nothing to do with what we see outside the window. This causes make me want to protest. So walking in ballerinas, thin trench coat, even though 10 *C temperature. Not such a terrible weather to me when I'm wearing something colored or in the flowers, from which I'm addicted. Not long on the blog as soon as it gets warmer, you will experience a veritable apogee amount flowery outfits. Meanwhile, I leave you with a combination of short sleeves cardigan with floral applications and nude heels with colorful trousers. Right now it's time to move! :)

W końcu udało mi się nabyć spodnie w kolorze malinowym! Od bardzo dawna miałam je na swojej liście, ale zawsze znalazło się coś bardziej przydatnego, piękniejszego lub bardziej potrzebnego. Moje nogi jak na razie wyglądają trochę jak dwie paróweczki (powiedzmy sojowe, bo jestem wegetarianką :D), ale codzienne ćwiczenia, Pilates i dieta bezglutenowa mam nadzieję wkrótce zaczną przynosić pierwsze efekty ;)
Wiosna kalendarzowa ma się nijak do tego, co widzimy za oknem. Powoduje to u mnie chęć manifestacji. Czyli chodzenia w balerinach, cieniutkim trenczu, mimo 10 stopniowej temperatury. Nie straszna mi taka pogoda, kiedy mam na sobie coś kolorowego czy w kwiaty, od których się uzależniłam. Niedługo na blogu, gdy tylko zrobi się cieplej, przeżyjecie istne apogeum ilości kwiecistych outfitów. Tymczasem zostawiam Wam z połączeniem sweterka z krótkim rękawkiem z kwiecistymi aplikacjami oraz kolorowych spodni z cielistymi czółenkami. Czas się poruszać! :)

FOT. ZUZA NOWAK

 I WAS WEARING:
sweater VINTAGE
pants STRADIVARIUS
heels VERO MODA
bag PRIMARK
watch RIVER ISLAND
brancelets NEW LOOK


xoxo, Sandra.

20 komentarzy :

  1. oh goodness i'm so obsessed with my red pants, they go with everything! love this outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Piękne bransoletki i płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Fajne te malinowe spodnie:)
    P

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jak widać na załączonych zdjęciach haha;)

      Usuń
  5. ale rozpromieniona jesteś! Super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne jest to polaczenie kolorystyczne butow i spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz :) świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie i torebka - fajny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ty sie pieknie usmiechasz! spodnie maja swietny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. bransoletki są cudowne, ale najbardziej podoba mi się połączenie beżu z czerwienią ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pieknie :)
    Mam pytanko :) Jaka dietę stosujesz ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dieta bezglutenowa :) dodatkowo nie jem po 18, staram się mieścić w 800-1000kcal i min. 2l wody dziennie.

      Usuń
    2. a ćwiczysz coś? :> sorki za wścibskość :)

      Usuń
    3. Tak. Pilates + różne ćwiczenia np. z http://www.bodyrock.tv/category/daily-workouts/all-exercises/ :) Dodatkowo czasami skuszę się na bieganie (choć nie przepadam, więc się nie zmuszam ;) i rowerek.

      XXX

      Usuń
  12. Jesteś taka urocza! To zestawienie idealnie pasuje do Twojej urody ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  13. mi także marzą się malinowe spodnie.

    Urocza stylizacja!
    podobają mi się buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post , a ten kolor spodni fajnie się odbija :))

    OdpowiedzUsuń