wtorek, 24 kwietnia 2012

SPORTY, BUT GLAMOUR

23 komentarze :
 
 Today at my school was "sports day". Today at my school was so celebrated. "sports day". Instead of the normal lessons, time we spent at the nearby sport university. There have been some competition, which I personally have not started - first I'm too lazy to these "schools" activities, and secondly I was respectable job raking the sand :D On this occasion I had to wear something more sporty, but still casual and comfy. I wouldn't be me assuming each track suit and adiddas sneakers, therefore I have narrowed it to a minimum - the old Converse and comfortable, fairly loose jeans. 
Here's a quick outfit, and in the future scraps will be something more spring and lighter :) In addition I will add that in the end abandon jeans to dresses and skirts. At the end of the weekend will be already 29 * C!

Dziś w mojej szkole obchodzony był tzw. "dzień sportu". Zamiast normalnych lekcji, czas spędziliśmy na pobliskim AWF'ie. Odbyło się kilka konkurencji, w których ja osobiście nie startowałam - po pierwsze jestem zbyt leniwa do tych "szkolnych" zajęć, a po drugie miałam zacne zadanie grabienia piasku :D Na taką okazję musiałam założyć coś bardziej sportowego, ale i casualowego. Nie byłabym sobą zakładając dres i adidaski, dlatego ograniczyłam się do minimum - stare Conversy i wygodne, dość luźne dżinsy.
Oto szybki outfit, a w przyszłych notkach będzie coś bardziej wiosennego i lżejszego :) Na dodatek dodam, iż w końcu porzucę dżinsy na rzecz sukienek i spódniczek. W końcu w weekend ma być już 29*C! 


 I WAS WEARING:
sweater BB
tank top ZARA
jeans ZARA
sneakers CONVERSE
bag www.OASAP.com


 xoxo, Sandra.

23 komentarze :

  1. masz tak kapitalne te okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadbaj o włosy, bo wyglądają na strasznie przesuszone. W szczególności końcówki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niektórych zdjęciach jest dość dziwne światło, co powoduje taki efekt :) Możesz mi uwierzyć na słowo, iż przesuszone nie są :)
      XXX

      Usuń
  3. '...i wygodne, dość luźne dżinsy.'
    jeżeli jeansy, które miałaś na sobie są luźne to ja chyba w dzwonach chodzę!:O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno są wygodne, a po drugie są mi luźne dlatego tak też napisałam. Może nie widać tego na zdjęciach, nie chodziło mi o jakiś konkretny typ np. boyfriendy czy też dzwony.

      Usuń
    2. no na zdjęciu na pewno nie widać, że są 'luźne' więc nie wiem czy napisałaś to po to, żeby zaaznaczyć, że schudłaś?

      Usuń
    3. Szczerze powiedziawszy nie zgłębiałam się w to, dlaczego co i jak napisałam (notka została napisana szybko). Czasami kupując dżinsy masz wrażenie, iż są jak leginsy (po prostu spodnie, w których możesz biegać, mimo iż przylegają do Twoich nóg..). Nie widzę większego sensu rozdrabniania każdego słowa na czynniki pierwsze. Nie miałam też zamiaru podkreślać, tego że schudłam. Jak ktoś zauważy, to okej, ale bez dodatkowych słów z mojej strony na ten temat :) Miłego weekendu.
      XXX

      Usuń
  4. You look so amazing, love your outfit. Cute blog too.

    xoxo
    http://www.qhuleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto i z klasą - tak jak lubię :)

    Pozdrawiam!
    http://strasznaszafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice casual outfit!

    http://lovelyprettyworld.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  7. You're so cute. love the blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. You look lovely! I adore that bag..

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie ♥. Świetne okulary i włosy NIE wyglądają na przesuszone- są śliczne :D!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey !
    Cool outfit ! Love the bag.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. you look fabulous!!!!!!!!!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. you look so fabulous!!!!!!!!!!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. This is soo cute, and i'm in love with your sunglasses :)

    Kisses from France,

    Johanna

    johannakmode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing blog <3

    If you like my fanpage you can win a Chanel Nail lacquer, Good luck :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love that look! you have a great style!

    I'm following you now in Bloglovin & GFC! do you like to follow back?

    kisses!
    self-dressed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń