środa, 23 maja 2012

ABOUT MY TRIP TO IRELAND

8 komentarzy :
 

I planed huge post about my trip to Green Island, but I'm moving to another home and I don't have Internet. But even that I diceded to share with you some my opinion about Dublin and fashion style in this city. Today I'm going to make a photorelation and in the next post you will see video from Ireland and my relation :) Have a nice day and enjoy photos!

 Planowałam wielki post, w którym podzielę się paroma moimi uwagami na temat Zielonej Wyspy... tak też będzie! Jednakże z powodu mojej przeprowadzki, mam niezłe zamieszanie z Internetem. Dziś w końcu udało mi się go jakoś zdobyć ;) Dlatego zaplanowałam, iż teraz specjalnie dla Was pokażę Wam magiczny Dublin i okolice, za pomocą fotorelacji... W następnym poście ukaże się także filmik, a wraz z nim dłuższa notka! Obiecuję! Miłego oglądania zdjęć :)




























 

My Irish godson :)

:)

Prawdziwa matka Polka ;)





 W poniedziałek miałam przyjemność zagościć w stacji ONTV. Na dole możecie zobaczyć efekt 30 minutowej zabawy w towarzystwie Kasi i Ady :)
 
 
xoxo, Sandra.

8 komentarzy :

  1. great pics ^^i realy love to vist one day ;)
    come check out my blog
    http://fashionmadimoizelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! I jakie cudeńka w Aldo wypatrzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszłaś na tym filmie! Powinnaś pracować w tv, nadajesz się:)
    Super zdjęcia z Irlandii, też byłam w tych miejscach co ty trzy lata temu. Piękne miejsca♥
    F.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te zdjęcia:) i extra filmik:PP wymiana szaf się udała??:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ireland looks gorgeous. Lovely captures girl, you look so happy! :)

    xx
    http://gita-oddsandends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń