środa, 2 maja 2012

FLOWERY VEST FROM THE PHILIPPINES

18 komentarzy :
 
Beautiful weather does not abandon us, but apparently from tomorrow should appear storms. On such days usually wear shorts or dresses and skirts. Me as a person totally in love with my raspberry trousers, I decided to dress them up also today ;) For this flowery vest in similar shades, which I found in vintage shop, and they're from the Philippines! I discovered this when I put it in the morning, and one coin pocket fell out and she was from 1995 - what a nice surprise!
 In general, probably I would match to that set creamy bag, but I diceded against a set of different color and so is my slimy green bag for the second time within a few days lands on the blog :)
PS How are you guys? Do you have free time in your country just like me? Do you have some plans for few next days? 
For me, this period is a form of relaxation and mild evenings partying with friends :) Yesterday I had the opportunity to go to the official opening KontenerART, where you could dance to foreign music. Every day rap is completely alien to me, but yesterday rapping man straight out of Chicago was like for me (a layman) really good! Cheers!
 PS 1 Sorry for photos, they aren't very good, because my camera for my mum is too difficult ;) Hope you will enjoy today's pics!

Piękna pogoda nas nie opuszcza, choć ponoć od jutra mają się pojawić burze. W takie dni na ogół nosimy krótkie spodenki bądź sukienki, spódniczki. Ja jako osoba zakochana w moich malinowych spodniach, postanowiłam ubrać je także dnia dzisiejszego ;) Do tego kwiecista kamizelka w podobnych odcieniach, którą znalazłam w vintage shop'ie, a pochodzi z Filipin! Odkryłam to, kiedy założyłam ją rano, a z jednej kieszonki wypadła filipińska moneta z 1995 roku - jaka miła niespodzianka. 
Na ogół pewnie połączyłabym do takiego zestawu swoją biało-kremową torebkę, ale postanowiłam przeciwstawić zestaw z innym kolorem i tak oto moja zgniłozielona torebka po raz drugi w przeciągu paru dni ląduje na blogu :) 
PS Jak spędzacie długi weekend majowy? Dla mnie ten okres jest formą relaksu i lekkiego imprezowania wieczorami w gronie przyjaciół :) Wczoraj miałam okazję pójść na oficjalne otwarcie KontenerART, gdzie można było potańczyć przy zagranicznej muzyce. Na co dzień rap jest mi kompletnie obcy, jednak wczoraj rapujący człowiek prosto z Chicago był jak dla mnie (laika) świetny :) Pochwalcie się jakie macie plany na najbliższy czas. Pozdrawiam!
PS 1 Przepraszam za takie zdjęcia, na których nie widać strasznie szczegółów jednak moja mama nie za bardzo potrafi się obsłużyć moją ledwo dychającą lustrzanką :) Mimo to mam nadzieję, że zdjęcia z dziś się Wam spodobają.


I WAS WEARING:
vest VINTAGE
pants STRADIVARIUS
tank top ZARA
necklace ALDO
shoes MAGNUS


xoxo, Sandra.

18 komentarzy :

  1. świetne spodnie ! :D zapraszam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz znakomicie.
    Moja majówka wygląda bardzo podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Your photos are great, love your blog!

    x
    www.shades-of-style.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Very pretty! Love the floral vest with the raspberry jeans!
    No free time over here in New Zealand but at least its the weekend soon.... love your posts
    xAmy

    OdpowiedzUsuń
  5. kamizelka , buty świetne ! a piesek słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały, wręcz cudowny kolor spodni! <3 Zainspirowałam się Twoim outfitem, przez co dzisiaj przywdziałam na siebie malinowy t-shirt i nawet pomalowałam sobie na ten kolor paznokcie. Bardzo podoba mi się także i kamizelka! <3
    No i skoro wszyscy rozczulają się nad Twoim psiakiem, to i ja nie pozostanę obojętna i też go pochwale! Słodziaczek! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie wyglądasz:) tak wiosennie:)zapraszam do siebie w wolnym czasie:) http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mega spodnie,genialny kolor :) zapraszam)do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw, bardzo ładne zdjęcia! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I really like these photos!!
    Great post ^^


    xxx
    kissmequick

    OdpowiedzUsuń
  12. Znakomicie wyglądasz zazdroszczę wolnego bo sam muszę pracować :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I recently stumbled across your blog and I LOVE it! I love the layout to the content and everything in between! Your style is just impeccable and your blog is simply the epitome of perfection! I am your newest, most avid follower, I look forward to reading your future posts. I would love it if you could perhaps follow me back too? Have a lovely day!

    Love from, THE EASTERN PEARL

    OdpowiedzUsuń