czwartek, 24 maja 2012

RED DRESS FROM TERAPEUTYCZNA WYMIANA SZAF

14 komentarzy :
 
 "Terapeutyczna Wymiana Szaf" is an event where you can change your old clothes for some new, and that took place last Sunday, and on it I managed to grab two (practically new) dresses for nothing! This red, immediately caught my eye. Not only is it one of my favorite colors (next to black and white :)), this cut is perfect for summer! Crown more or less as promoted by Valentino, more and more sneaking my heart. A gentle touch to her character is on the edge of the dress, which adds a note of spice. Convenient lock in the middle, and a denim jacket. A year ago I was looking for perfect espadrilles, but could not find them until I came across these panter in Ireland. I know that I would whisk them all summer! How do you like my Tuesday outfit? ;)

"Terapeutyczna Wymiana Szaf" miała miejsce w ubiegłą niedzielę, a na niej udało mi się dorwać dwie (praktycznie nowe) sukienki za bezcen! Ta czerwona, od razu wpadła mi w oko. Nie dość, że jest to jeden z moich ulubieńszych kolorów (zaraz obok bieli i czerni :)), to krój jest idealny na lato! Koronka tak promowana mniej więcej przez Valentino, coraz bardziej skrada moje serce. Delikatny akcent w jej postaci jest na obrzeżach sukienki, co dodaję nutkę pikanterii. Wygodny zamek na samym środku, a na to dżinsowa kurtka. Rok temu szukałam perfekcyjnych espadryli, ale ich nie znalazłam, dopóki nie natknęłam się na te panterko we w Irlandii. Już wiem, że będę w nich śmigać całe lato! Jak podoba się Wam mój wtorkowy outfit? ;)



I WAS WEARING:
dress H&M (TERAPEUTYCZNA WYMIANA SZAF)
espadrilles NEW LOOK (Dublin)
bag PRIMARK (Frankfurt)
denim jacket WHEN I WAS YOUNG I BOUGHT HER
necklace GIFT FROM FRIEND
brancelet VINTAGE
sunglasses FOREVER 21 (Dublin)


xoxo, Sandra.

14 komentarzy :

  1. Naprawdę urocza sukieneczka, wyglądasz ślicznie :> !!

    OdpowiedzUsuń
  2. you look great!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie to polaczenie z jeansowa kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakieś dziwne te okulary:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podobają mi się okulary, jakoś dziwnie w nich wyglądasz:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu miałam już dość ciągle wielkich much, a te mi się podobają :) Rozumiem, ze możesz uważać inaczej :)
      XXX

      Usuń
  6. piękna sukieneczka i buciki! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny letni look, ciekawa sukienka. Osobiście zmieniłabym buty na jakieś baleriny/sandałki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że buty dodają charakteru i nie jest tak nudno ;)
      XXX

      Usuń
  8. Super zestaw! Pięknie ci w czerwonych rzeczach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest naprawdę świetna! Buty i okulary sprawiają, że wyglądasz niebanalnie :)

    Muszę przyznać, że "Terapeutyczna wymiana szaf" to ciekawy pomysł! ;)
    Gratuluję pomysłu i zakupu!

    OdpowiedzUsuń