wtorek, 8 maja 2012

TOTAL PINK LOOK

41 komentarzy :
 
Pink was my favorite color when I was a little girl. Though now more I prefer red, black or white, I often wear pink. Skirt, which really is the dress, but I do not like the top. Therefore imposed on her sweater. Not too tall, fleshy and fashionable last heels. Basket is ideal for a picnicbut outfit me come in the evening to walk around the old town.
Besides, my dear I'm in Dublin, so please forgive me that I'm not anwsering for your comments or mails, current as possible, I resp. the comments and other blogs spring. Have a good week!

Kolor różowy był moim ulubionym kolorem, kiedy byłam małą dziewczynką. Choć teraz bardziej preferuję czerwony, czarny czy też biały, ostatnio różowy mam często na sobie. Spódniczka, która tak na prawdę jest sukienką, ale nie podoba mi się za bardzo góra. Dlatego też nałożyłam na nią sweter. Nie za wysokie, cieliste i modne ostatnio szpilki. Koszyk nadaje się idealnie na piknik, choć w samym outficie wyszłabym wieczorem na spacer po starówce.
Poza tym moi drodzy jestem w Dublinie, więc wybaczcie moje nieogarnięcie w zw. z blogiem :) Na bieżąco w miarę możliwości, będę odp. na komentarze i inne spr blogowe. Miłego tygodnia! 
PS ZAPRASZAM SERDECZNIE, jak wspomniałam 20 maja w Psycholoży organizujemy wymianę szaf! WIĘCEJ TUTAJ!!!

I WAS WEARING:
dress GIFT FROM GRANDMA
sweater VINTAGE
heels VERO MODA
basket PRIMARK
atch CASIO
necklace ALDO


xoxo, Sandra.

41 komentarzy :

  1. landryneczka :D to ja juz sie cieszylam ze zobacze jakies swieze zdjecia z mojego kochanego Dublina a tu psikus :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest post, który zapisałam przed wyjazdem :) Tutaj nie posiadam mojego laptopa, a byle jakich zdjęć wrzucać nie chcę ;) Ale jest genialnie, a pierwsze zakupy mam już za sobą :)
      XXX

      Usuń
    2. dunnes, primark czy moze penneys? ostatni uwielbiam za dodatki i torebki <3

      Usuń
    3. Malusie sklepiki w bocznych uliczkach i penneys jak na razie :)

      Usuń
  2. Lovely style dear :) would you like to follow each other on bloglovin? *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w różowym :)
    Sama poszukuję takich butów, kupiłaś je gdzieś niedawno??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty niestety jakiś ponad rok temu :(

      Usuń
  4. Lovely display of the monochrome trend :D Pink goes great on you !
    http://www.sunkissed-style-file.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek śliczny, tylko ja jakoś nie mogę się przekonać do założenia ;/ może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  6. i love all the pink together !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie byłam na Twoim blogu i liczyłam, że zastanę nowy post z outfitem, a tu trzy propozycje, których nie widziałam... A obiecywałam, że będę regularnie pisywała komentarze. Przepraszam za takie zaniedbanie z mojej strony ;-)
    Co do różowego... miewałam różne etapy z tym kolorem. Jako mała dziewczynka pałałam do niego miłością, mam nadzieję, odwzajemnioną. Następnie przyszły czasy gimnazjum, kiedy uznałam, że jest to kolor zbyt landrynkowy, infantylny czy lalusiowaty jak dla mnie. Teraz nadszedł czas, kiedy mam wrażenie na nowo do niego 'dojrzałam'. Być może nie należy do moich ulubionych kolorów, ale często go zakładam, uważam, że pasuje on i brunetkom (jak np. Tobie), jak i blondynkom (np. mi :D).
    Bardzo ciekawie to wszystko ze sobą wygląda. Piękne buty i naszyjnik! <3
    Życzę Ci udanego pobytu w Irlandii! ;-) Ten długi komentarz to rekompensata za to, że nie byłam na bieżąco z poprzednimi wpisami, mam nadzieję, że odpowiada Ci taka forma? :D
    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tobie serdecznie :D dołączyłaś do grona najdłużej komentujących, co na dobrą spr bardzo cieszy :)
      XXX

      Usuń
  8. you look so pretty
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. You are so beautiful! The pink colour it's for you!!

    Visit my blog:
    www.lefamilledelamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. łoo to ja czekam na zdjęcia z Dublina! Powiedz nam co jest modne tam! Oczywiście udanego wypoczynku i ZAKUPÓW! Bo zapewne coś fajnego kupisz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. What a lovely Blogspost Sweety!

    Check out my Blog, if you want to!

    If you follow I'll definitely follow back :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o mami, wyglądasz jak taki słodki deser malinowy, ten róż mi się kojarzy z puddingiem i aż mam ochotę Cię zjeść! A tak poważniej to bardzo mi się podobasz w tym zestawieniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka ty śliczna jesteś! No nie mogę się napatrzeć;) Piękna torebka♥
    F.

    OdpowiedzUsuń
  14. That is such a pretty outfit - love the pics

    I have been selected to participate in the First Ever Fashion Blog Battle by Posh24. Please click on this link and vote for http://fashionblends.blogspot.com/2012/05/posh24com-fashion-blog-battle.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. wow wygladasz przeslodko niczym mała dziewczyneczka - porcelanowa laleczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodki zestaw! <3


    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi beautiful!! U look great and adorable with this look (: ! Would u like to follow each other via gfc and bloglovin? (: I'm already following u !

    xx from
    http://heelsandroses.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. BEAUTIFUL LOOK! <3

    Greetings from Finland,
    curiousnoora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gorgeous hun I really like this,
    Following
    NRC ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. you look beautiful! I find it impressive that you manage to achive such a good look, with that much pink! haha. followed both on google and bloglovin xx

    http://xbadtemper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Love all the pink! Especially that pink skirt!! love it.

    -V
    http://stylishlyme.com

    OdpowiedzUsuń
  22. just like cotton candy! lovely look for a day!

    x,
    voguishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. amazing look! love the "total pink"
    :)
    kiss.

    OdpowiedzUsuń
  24. różowy świetnie na Tobie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  25. uważam, że pięknie Ci w różu! lepiej niż w czarnym kolorze ;) a zdjęcia wyglądają jak wycięte z jakiegoś filmu ;) pozdrawiam!

    likeaxana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Love the pleats combined with the texture of the sweater. They work wonderfully together!
    xL

    http://themarcystop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the pink on pink, esp with nude heels.
    xx
    stylesplice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz przepięknie! Sweterek uroczy.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Różowo, słodko ale nie cukierkowo i tandetnie! Wyglądasz przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  30. You look amazing on this pinky dress!

    Kisses
    http://preppygossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń