niedziela, 17 czerwca 2012

DENIM SHIRT & FLOWERY SKIRT

29 komentarzy :
 
 Today I'm going to show you my outfit from Friday. Really casual and comfy. I hope you are going to like this mix of flowers on skirt and denim shirt! Enjoy!

Krótki brak Internetu spowodował zastój na blogu, lecz już do Was wracam! Dziś zaprezentuję "lajtowy" outfit z piątku. Postanowiłam połączyć kwiatki na spódniczce z dżinsową koszulą. 
Po wczorajszych wojażach zw. z Euro, nie mam siły nic więcej napisać. Dlatego przepraszam i zostawiam Was z małą dawką zdjęć :) Nie zapomnijcie o "TERAPEUTYCZNEJ WYMIANY SZAF" już 22 czerwca!


I WAS WEARING:
skirt BERSHKA
shirt H&M
moccasins RIVER ISLAND
basket PRIMARK
watch CASIO


xoxo, Sandra.

29 komentarzy :

  1. genialna koszula, piękna spódniczka, świetna całość <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie zwyczajne i proste stylizacje
    zazdroszczę torebki

    OdpowiedzUsuń
  3. Your blog banner is so amazing! You are so pretty, I love your cute outfit.

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna spódniczka :D świetnie wygląda połączona z tą koszulą, ktorej Ci zazdroszczę !!

    ja już czekam na piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W każdym poście zachwycasz coraz bardziej swoim świetnym wyczuciem stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz ;)

    http://www.malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem co popycha młode dziewczyny do tego, żeby tworzyć blogi o swoim niepowtarzalnym stylu, zwłaszcza jeśli go nie mają. Za dużo powiedziane. Styl jest,ale zwyczajny. Ja również, zgadzam się, ale nie prowadze bloga. Musisz liczyć się też z negatywnymi opiniami, bo po to wystawiasz się na widok publiczny żeby ludzie o Tobie mówili. Wpadłam tutaj przez fejsa i wymiane ciuchów i jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się, że chodziłysmy do tej samej szkoły, a ja nie potrafie powiedzieć w co byłas ubrana chociaż raz. Życze Ci powodzenia i sobie wyrozumiałości. Miłego dnia! Eliza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Publikuję wszystkie komenatarze, nawet negatywne. Poczytaj sobie w innych postach iż z każdym odnoszę się z szacunkiem. Nie wiem o jakie wiek Ci chodzi (szkoła), bowiem wiem iż mój styl nie zawsze był taki jaki chciałam. Jednakże chcę wspomnieć, że szanuję Twoją opinię. Nie będę osobą iście przeoryginalną, bo taką być nie chcę.
      XXX

      Usuń
  8. Bardzo ładna spódniczka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podobają takie naturalne zestawy. Widać, że dobrze się czujesz w tym, co nosisz i to jest najważniejsze. Bardzo podoba mi się Twoja spódnica <3

    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy ktoś Ci kiedyś to mówił,ale masz bardzo ciekawy typ urody i przecudny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś bardzo ładna!- idz być ładnym gdzie indziej ;D
    poza tym ciekawy blog z fajnymi stylizacjami :)

    zapraszam do mnie , blog w rozbudowie zapraszam do obserwacji :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie:))

    Zapraszam do mnie:) http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna spódnica i ten cieniutki paseczek w talii. ;)
    U mnie pojawił się nowy post. Mam nadzieję, że lubisz ombre na ubraniach, bo właśnie taki trend dzisiaj prezentuję.
    stylemadd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your skirt!
    Your blog is really inspiring, it will be an honor for me if you can visit mine too, and if you want to follow each other, just let me know :) <3

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy nowy post? rzucasz słowa na wiatr bo już tyle razy obiecywałaś systematyczne i częste pisanie. eh . pozdrawiam. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że obiecywałam jednak fakt, iż nie piszę nie jest spowodowany moim lenistwem. Nie miałam Internetu przez 2 tygodnie z racji, iż się przeprowadzałam, a na dodatek zepsuł mi się mój aparat. W przyszłym tygodniu wynagrodzę czekanie ;)
      XXX

      Usuń
  16. Sandra <3
    Genialnie, zresztą jak zawsze. Koszula powaliła mnie na kolana. Czegoś takiego właśnie szukałam. Ślicznie wszystko połączyłaś. Jesteś niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna ta spódniczka, a Tobie baaaardzo do twarzy z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. This is such a cute look on you! Love the skirt and the shirt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Really cute skirt! love it!

    and very nice blog.. i follow you.. follow mw back?

    http://www.thefrecklesblog.com

    xoxo from Italy

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiem, że obiecywałam, że już nic więcej dzisiaj nie napiszę, ale nie mogłam przejść obojętnie koło takiej spódniczki! Jest IDEALNA! Przede wszystkim za krój, kolory, a nade wszystko za kwiatowy motyw! Super, że dorzuciłaś do niej ten cieniutki pasek, bo nabrała ona jeszcze lepszego smaczku. GENIALNA koszula. Dzięki Tobie coraz bardziej przekonuję się do wiklinowych koszyczków! Są naprawdę... hmm, czadowe? ;D Jeszcze raz pochwalę Twoje włosy (loczki, loczki, loczki) i uciekam.
    Do usłyszenia następnym razem! ;D
    ♡ ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń