niedziela, 3 czerwca 2012

"MAŁA CZARNA" II EDYCJA - FOTORELACJA!

37 komentarzy :
 
 
Hi everyone! Today I'll show you photorelation from today's fashion event call "Mała Czarna" ("Little black"). I had so much fun, I could meet new young designers and see some fashion shows. I'm back with a lot of photos, hope you will enjoy! Have a nice evening.

Witam Was wszystkich serdecznie po przerwie na blogu! Mam nadzieję, że mi wybaczycie, ponieważ dziś wracam z DUŻĄ dawką zdjęć. Dzisiejszy post poświęcony będzie wydarzeniu modowemu.
"Mała Czarna" jest organizowana cyklicznie przez znajome - Kasię Chmielarz oraz Paulinę Galicką. Kolejna edycja (już druga) odbyła się ponownie w Poznańskim City Parku, a dokładnie w D.O.M.'ie 88. W modernistycznych wnętrzach odbyły się pokazy kolekcji przeznaczanych dla maluchów (pokaz Gaga Atelier) jak i dziewczyn oraz mam stworzonych przez rodzimych projektantów (np. Alina Brzozowska czy Olga Porywka). Na ten event wybrałam się z moją mamą, choć na miejscu spotkałam znajome twarze (chociażby Ada, która jest na kilku zdjęciach :)). W chwilach "wolnych" od biegania pomiędzy wieszakami Showroom'u miałyśmy możliwość zasmakowania aromatycznej kawy czy spróbowania pysznego ciasta od Zielonej Werandy (polecałam Wam tą kawiarnio-restaurację w poprzednich postach). Cieszę się, że miałam możliwość poznania nowych i ciekawych projektantów. Przekonałam się, że lepiej inwestować w młodych i ambitnych ludzi, niż wydawać pieniądze w sieciówkach, które sprzedają na masową skalę. Zapewne coś u któregoś nabędę i pokażę Wam na blogu :) Tymczasem zachęcam przejrzenie wszystkich zdjęć. Miłego wieczoru.

 Isn't she beautiul? I couldn't stop looking at her!
 I want to buy this necklace!!!
 I WAS WEARING:
shirt PENNY
lace skirt H&M
heels PARFOIS
bag PENNY

 ABOUT OUTFIT:
Today I choose lace, black skirt (promoted by Valentino and other desingers). Black and white combination is very trendy this summer, remember! :)
Na dziś wybrałam czarną, koronkową spódniczkę (koronka jest bardzo promowana na wakacje przez mniej więcej Valentiono - teraz muszę nabyć coś kolorowego!). Poza tym trendy jest połączenie bieli i czerni :)



xoxo, Sandra.

37 komentarzy :

  1. Dzięki za obecność i zdjęcia (zwłaszcza ostatnie)! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój pokaz był moim faworytem :)
      XXX

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę! Dziękuję!!:))

      Usuń
  2. spódnica mnie powaliła na kolana ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądałaś :) na zdjęciach jest też twoja mama ? :) ta mała przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna koszula. Ostatnio wszędzie widuję tak ozdobione kołnierzyki, które mimo swojej popularności, nadal mnie zachwycają.

    Mam małą prośbę - wpadnij kiedyś na stylemadd.blogspot.com Z pewnością wiesz jak to jest zaczynać prowadzić blog modowy. Wkrótce pojawią się pierwsze stylizacje i mam nadzieję, że rzucisz na nie krytycznym okiem.

    Pozdrawiam, Maddelein.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym się z chęcią wybrała na takie spotkanie! Świetnie wyglądałaś, przepięknie:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  6. mala czarna zawsze idealnie wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful photos! You look absolutely gorgeous :)

    PS. I've got a jewellery giveaway that I'd love for you to enter!
    It's very simple and you could win a voucher to recieve pieces from the likes of Low Luv and House of Harlow. No need to follow me, just a great opportunity to win a great prize, xo

    L U A R

    OdpowiedzUsuń
  8. wow i love your style :) i'm following you, visit my blog if you want :)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gorgeous outfit, amazing pics!
    seams like you had amazing time :)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny miałaś outfit:)
    Tylko jedna uwaga, naprawdę nie jest złośliwa,:"Isn't she beautiul? I couldn't stop lookING at her!" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      nawet nie zauważyłam, więc jeszcze raz dziękuję i już poprawiam :)
      XXX

      Usuń
  11. The event seemed so fabulous and fun. There's so much amazing fashion pieces and you look great! Your blog is so cute =)

    xoxo,
    Suzie Q
    www.StyleCueBySuzieQ.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz ultrakobieco :)i ta maleńka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. nice outfit!!!
    I follow u follow me?

    please vote here MY FREE CHOICE, is important for me and you can win shoes!! VOTE ME



    Kiss
    Erika
    myfreechoice.net

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja! ;)
    super blog, podoba mi się twój styl - obserwuję ;)

    Zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A lot of great stuff and perfectly styled people :))
    I like your outfit, especially the bag, skirt, that detail on the shirt... Lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wow you look so pretty!!!
    Have an amazing day beautiful:)
    xoxo
    www.scarlletgs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Those are great pictures and it looks like you had a great day!

    Love your outfit!! Suits you!!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog, bardzo fajne zdjęcia


    zapraszam do nas


    pozdro,
    www.fashion-ache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że było super! Ślicznie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, dzięki, że do mnie wpadłaś. ;) Chciałaś wiedzieć kiedy pojawi się pierwsza stylizacja, a więc już jest. :) Zerknij kiedy będziesz mogła.

    stylemadd.blogspot.com

    Pozdrawiam, Maddelein.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo interesujący blog !

    ZAPRASZAMY DO NAS :

    ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  22. relacja jak i Twój look- super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kołnierzyk przy koszuli jest kapitalny :)
    Przy okazji widziałam Cię wczoraj na Plaży Miejskiej, tuż obok KontenerArt-u na koncercie "Jutro".

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta biała bluzka jest obłędna!
    Szczególnie kołnierzyk!
    Pozdrawiam FogDancing

    OdpowiedzUsuń
  25. you are absolutely adorable, girl! loving your style! and the event looks fabulous!
    xo TJ

    OdpowiedzUsuń
  26. estupendas fotos!! vaz perfecta con ese atuendo =)

    www.trendyinmexico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Proso, kobieco i z klasą!

    OdpowiedzUsuń