sobota, 9 czerwca 2012

SORRY FOR PARTY ROCKING - EURO 2012

10 komentarzy :
 
 Yesterday's decision to go to downtown, the Fan Zone was shot in the eye! I dont know if you know, but now in Poland is the EURO 2012. Many people think that it is quite overrated event, but yesterday I changed my opinion on the subject. Seeing the smiling people, carefree having fun football fans, I went with friends to the Fan Zone, where there was a great party! The music evoked in me to move the whole body, so after a while everyone started dancing.
Today you can see my yesterday's outfit, I discourage to dress heels for such events :)

Wczorajsza spontaniczna decyzja była strzałem w dziesiątkę! Czytając szkolną lekturę słyszałam jak na ulicach ludzie trąbili, wiwatowali i machali biało-czerwonymi flagami. Od razu postanowiłam się ruszyć i udać się do centrum miasta, gdzie znajduje się także poznańska Strefa Kibica. Jadąc obrzeżami tramwajem, miałam wrażenie jakby miasto było wymarłe. Jednak po dotarciu na Stary Rynek przywitał mnie prawdziwy tłum oraz policja na koniach. Przechadzając się po rynku mogłam poczuć tą fantastyczną atmosferę, gdzie wszyscy kibicowali Polsce (nie ważne czy byli to Włosi, Irlandczycy, Niemcy..). Wiele osób uważa, iż Euro jest dość przereklamowane. Być może. Też tak do wczoraj uważałam, jednakże zmieniłam zdanie widząc tych wszystkich kibiców, którym zależało na beztroskiej zabawie.
Wraz ze znajomymi po "pikniku" nad Wartą, udaliśmy się na Plac Wolności. Polecam zabawę pod samą sceną! Można poznać zabawnych ludzi :)
Co do outfitu. Zdjęcia powstały wczoraj, jednak przed moim wyjazdem. Kolorystyczna paleta - czerń i róż. Zdecydowanie odradzam ubierania takich butów na tego typu imprezy :) A wy jak spędzacie czas podczas Euro?

foto. Zuza Nowak

 I WAS WEARING:
pants STRADIVARIUS
top H&M
shoes PARFOIS
necklace ALDO
watch CASIO


xoxo, Sandra.

10 komentarzy :

  1. Super buty i naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło znowu cię widzieć w kolejnej pięknej stylizacji. Cudowne buty - z tego co widzę, na moich ulubionych masywnych obcasach. ;)


    Na moim blogu dziś pojawiła się nowa stylizacja. Mam nadzieję, że wpadniesz i rzucisz na nią okiem. stylemadd.blogspot.com

    Pozdrawiam, Maddelein.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co się rozpisywać, bo każda twoja stylizacja jest świetna♥

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione połączenie kolorów! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spodnie i zegarek, powiem szczerze, że bardzo ładnie wyglądasz w tych spodniach ale ja jakoś nie jestem zupełnie przekonana do kolorowych spodni. Jedyne jakie mam to w kolorze jasnego niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może znowu założysz formspringa? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uh the vibe of this blog feels so amazing 0:). I am now following. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Hope to hear from you soon. 0:) Thanks and God bless

    OdpowiedzUsuń
  8. i like this look, especially the pants!

    OdpowiedzUsuń