czwartek, 5 lipca 2012

EVA MENDES TSHIRT & ORANGE SHORTS - WIN THE SAME TSHIRT!

27 komentarzy :
 
 When I was younger I loved to buy new, funny tshirts - the times I have behind me. The "Therapeutic Exchange Wardrobes" was two weeks ago in my city, but I was able to acquire from Paulina tshirt with Eva Mendes - a woman full of sexy, charismatic personality and feminine charm. I wondered what to compare it, because I wanted to make it chic and a bit of glamour. Then I remembered the sharp orange shorts that I bought during my trip to Ireland two months ago. Today they have own premiere on the blog, although I think a few more times to come here :) In addition, a necklace of shells and-colored pins.
DO YOU WANT TO WIN THAT TSHIRT?! :)

Kiedy byłam młodsza uwielbiałam kupować nowe, zabawne tshirt -te czasy mam już za sobą. Na "Terapeutycznej Wymianie Szaf", dwa tygodnie temu udało mi się jednak nabyć od Pauliny tshirt z Evą Mendes - kobietą pełną seksapilu, charyzmatycznej osobowości jak i kobiecego wdzięku. Zastanawiałam się z czym go zestawić, bowiem chciałam aby było chic oraz trochę glamour. Wtedy przypomniałam sobie o ostro pomarańczowych shortach, które kupiłam podczas mojej podróży do Irlandii 2 miesiące temu. Dziś mają swoją premierę na blogu, choć pewnie jeszcze kilka razy się tutaj pojawią :) Na dodatek naszyjnik z muszelek oraz cieliste szpilki. 
Za zdjęcia dziękuję serdecznie Ewelinie Ledzion oraz zapraszam Was wszystkich do nowego, niezwykle przytulnego wnętrza Salonu w pikselowe kwiaty w Poznaniu! 
CHCESZ WYGRAĆ IDENTYCZNY TSHIRT?!  :)


WIN TSHIRT!
Would you like to win tshirt with Eva Mendes or Madonna, excellent quality (100% cotton)! Nothing easier, here is what you do :) 
1. Become a GOOGLE observer of my blog and Paulina. 
2. Like my fanpage. 
3. Like pozerki.pl fanpage 
4. Leave a comment under this note with your email and your full name :)
YOU HAVE TIME TO 16.07.2012!!


WYGRAJ TSHIRT!
Chciałabyś nabyć tshirt z Evą Mendes lub Madonną, świetnej jakości (100% bawełna)?! Nic prostszego, oto co musisz zrobić :)
1. Stać się obserwatorem mojego bloga oraz Pauliny.
2. Polubić mój fanpage.
3. Polubić stronę pozerki.pl.
4. Zostawić komentarz POD TĄ notką z email'em, imieniem i nazwiskiem :) (BRANY POD UWAGĘ BĘDZIE TYLKO JEDEN KOMENTARZ DLA JEDNEJ OSOBY)
KONKURS TRWA DO 16.07.2012!!!

WYNIKI:
WYGRANY EMAIL: pospiech.damaris@gmail.com  :)
Proszę o skontaktowanie się z Pauliną Galicką, paulinagalicka@wp.pl :)

 
I was wearing:
tshirt POZERKI.PL
shorts FOREVER 21
necklace MUM'S

xoxo, Sandra.

27 komentarzy :

  1. zdjęcia są świetne, a koszulka boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pospiech.damaris@gmail.com Damaris Pośpiech :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pospiech.damaris@gmail.com Damaris Pośpiech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pospiech.damaris@gmail.com Damaris Pośpiech :)

    OdpowiedzUsuń
  5. alkola@o2.pl Alicja Wychowaniec

    OdpowiedzUsuń
  6. askux3@gmail.com Joanna Korol <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie zdjęcie jest zachwycajace:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mandy23@poczta.onet.pl
    Ewelina Janoszek

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluzka:))

    zapraszam do obserwowania:)
    http://anniewayfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kingakofel@gmail.com
    Kinga Kofel

    śliczne spodenki.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleksandra Siara
    secret-gar@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. anita.panas@gmail.com
    Anita Panas



    Zdjęcia Super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Justyna Rudnicka
    justyna.rudnicka_21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Really nice pics! :)

    http://voguesweetvogue.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. jestes tak urocza i słodka, az do schrupania, piekne wnetrze pokoju i Twoja naturalnosc pieknie wspolgraja na tych zdjeciach jestem jednym słowem - oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! jak zwykle zresztą... :)

    Zapraszam do mnie: www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. marissa@vp.pl
    Paulina Janoszek

    OdpowiedzUsuń
  19. marissa@vp.pl
    Paulina Janoszek

    OdpowiedzUsuń
  20. lufleefashion@tlen.pl
    Klaudia Górzna

    OdpowiedzUsuń
  21. Obiecuję, że będzie to już ostatni komentarz, jaki w dzisiejszym dniu pozostawię na Twoim blogu ;) W przeciwnym wypadku wyjdzie, że Ci namiętnie słodzę, lukruję i cukrzę, ale cóż poradzić, skoro odzwierciedlasz wszystko to, co mi się podoba, jak chciałabym wyglądać. Inspirujesz mnie! ;)
    Zdjęcia są naprawdę świetnej jakości, a t-shirt! Cóż, jest super!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sorry, ale wyniki są trochę niesprawiedliwe - Damaris Pośpiech dodała dwa komentarze, więc nie powinna być uwzględniona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam ją pod uwagę, liczyłam tylko jeden komentarz. Początkowo nie wiedziała, że ma być ttylko jeden. Spokojnie niedługo kolejny konkurs :))

      Usuń