poniedziałek, 9 lipca 2012

HAPPY BIRTHDAY TO ME! I'M 18!!!

18 komentarzy :
 
Today is my desired day. 9 July 2012 I finish equal 18 years! Many people say that, then everything goes two times faster, or turn around and I will be 20 years old. Even that I am so incredibly happy and today I'm going with a group of friends celebrate my eighteen years :) For present I would like to have set of dresses of Mr. Gugu & Miss GO from Bistor (Poznan). How do you like this dress? I am enchanted by her :)

Dziś jest mój upragniony dzień. 9 lipca 2012 roku kończę równo 18 lat! Wiele osób mówi, iż potem wszystko leci 2 razy szybciej, ani się obejrzę a będę miała 20 lat. Mimo to cieszę się niesamowicie i już dzisiaj z gronem przyjaciół idę oblać moje OSIEMNAŚCIE LAT :) W prezencie nie pogardziłabym zestawem sukienek Mr. GUGU&Miss GO z Bistoru (Poznań). Jak Wam się podoba ta sukienka? Ja jestem nią oczarowana :) 


 I WAS WAERING:
shoes PENNY

xoxo, Sandra.

18 komentarzy :

  1. wszystkiego najlepszego;*
    świetna sukienka;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze :* Sto lat :*
    Rozumiem co przeżywasz bo sama skończyłam osiemnastkę w tym roku - tyle że już w lutym ;)
    A sukienka przepiękne :* W czerwonym ci prześlicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. you look amazing,love it,follow you :D
    http://fashionandthecity-ilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O, w takim razie życzę spełnienia marzeń i życia jak z bajki, bo sukienkę jak z bajki już masz, podobnie jak Ty jestem nią oczarowana. Naprawdę świetny pomysł z tym ptakiem. Oryginalny!

    Sto lat jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Wszystkiego Nalepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie miasto na Mazurach odwiedziłaś jeśli można wiedziec? :D
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO NA ŚWIECIE!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa sukienka, na pewno przyciagasz wzrok przechodniow ;)
    kurcze, przypomnialas mi moja osiemnastke! sto lat i udanej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka rzeczywiście świetna!

    W takim razie WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! ;*
    A to, że z biegiem lat czas umyka coraz szybciej, to chyba nieprawda- wszystko jest w naszej głowie;) Niedawno uważałam, że dwadzieścia lat, to "stateczny" wiek, a dziś mając tyle, czuję się jak szesnastolatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego kochana;******

    OdpowiedzUsuń
  10. sto lat kochanie! piekne masz te czułenka i koszulkę - kradłabym CIe z tego najchetniej!
    buziaki i swietuj swoj dzien należycie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepraszam sukienke a nie bluzke ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Lekko spóźnione. Spełnienia marzeń!

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje i wszystkiego najlepszeego!

    pokoyukku.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Happy birthday! I love your dress.

    http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany, spóźniłam się o tych kilka dni i nie zdążyłam w czasie złożyć Ci życzeń urodzinowych! Kochana Sandro! Wszystkiego, co najlepsze, samych radosnych, pozytywnych chwil, dużo słoneczka w życiu i jeszcze więcej uśmiechu na Twej cudownej twarzyczce, spełnienia marzeń, licznych podróży i imprezek w gronie najbliższych, mnóstwo modowych inspiracji, a nade wszystko MASĘ sukienek i wszelakich wdzianek, o jakich tylko marzysz! ;*
    Ta sukienka jest bardzo fajna, sprawdzi się w wielu okolicznościach, widzę ją nawet w casualowym zestawieniu z jeansami. No a buciki mają fenomenalny kolor <3
    Mam nadzieję, że uczciłaś swoje 18 urodziny należycie? ♡ Pozdrawiam cieplutko, xoxo.

    OdpowiedzUsuń