piątek, 6 lipca 2012

RED SKIRT & WHITE BODICE

22 komentarze :
 
 Here is my present (moment, I look at my watch and here we have a Saturday;)) outfit. Small inspired by Dolce & Gabbana show, though a year ago I was looking for an ideal, a short top to the skirt. I found her at the Salon in Pixel flowers ... In such hot weather - ideal! Like this? Meanwhile, I'm running for the weekend to Masuria, and on Monday on the occasion of my 18th birthday expect surprises :) Have a nice weekend!

Oto mój dzisiejszy (chwila, patrzę na zegarek a tutaj mamy już sobotę ;)) outfit. Mała inspiracja pokazem Dolce & Gabbana, choć już rok temu szukałam idealnej, krótkiej góry do tej spódnicy. Natrafiłam na nią w Salonie w pikselowe kwiaty... Na takie upały - ideał! Podoba się? Ja tymczasem uciekam na weekend na Mazury, a w poniedziałek z okazji moich 18 urodzin spodziewajcie się niespodzianki :) Miłego weekendu!

photo: Ewelina Ledzion :)

I WAS WEARING:
skirt VINTAGE SHOP IN PARIS



xoxo, Sandra.

22 komentarze :

  1. Bardzo mi sie podoba!Zarowno gora jak i dol- swietny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie ci w czerwieni - powinnaś częściej nosić ten kolor, bo zdecydowanie wyglądasz w nim cudownie! ;) Zresztą gorset też piękny i na twojej figurce wygląda świetnie! ;) Bardzo podoba mi się ten outfit.

    OdpowiedzUsuń
  3. You look so cute in that outfit!The skirt is amazing! I love it!

    OdpowiedzUsuń
  4. It is the best time to make some plans for the future
    and it is time to be happy. I have read this post
    and if I could I wish to suggest you few interesting things or tips.
    Maybe you can write next articles referring to this article.
    I wish to read even more things about it!
    Also visit my site ; grownup adult novelties,

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz piękny gorset ;oo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sandra uwielbiam twojego bloga , uważam że jestes śliczna i mądra ale na miłość boską nie zmieniaj swojego stylu ! Jeszcze rok temu był boski , taki młodzieżowy teraz wyglądasz jak taka `stara malutka` , nie służy Ci to mimo że może te ciuchy są `modne`! Lubiłam twojego bloga za taką zwykłość , prosty i luźny styl a teraz widzę ,że zmienia się na taki typowy modowy blog , gdzie nic nie jest ładne , stroje to tylko wyśmiać ale jest `trendy`. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej mój styl dorasta, ponieważ nie będę znów nosić bluz itd. Staram się być sobą :) Mimo to wezmę pod uwagę Twój komentarz i postaram się by było bardziej młodzieżowo :)
      XXX

      Usuń
  7. spódnica jest świetna a jej kolor jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz. W tym gorsecie wydaje się, że masz z 50 cm w talii. :) Skradłabym - taki cudny.
    Przygotowałam już obiecany konkurs i zachęcam do wzięcia w nim udziału ciebie, jak i twoich czytelników. :) Głos większości zadecydował, że możecie zdobyć biżuterię.
    http://stylemadd.blogspot.com/
    Na razie jest tylko jedno zgłoszenie, więc masz ogromne szanse!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog, strasznie podoba mi się twój styl. jest taki orginalny. napewno będę tu zaglądać częściej <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/ zapraszam do siebie<3
    X

    OdpowiedzUsuń
  10. nie pasuje, skraca na maxa.... unikaj jak ognia. gubisz talię.A sama wiesz że nie jesteś filigranowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładam do takiej spódnicy wysokie buty i nic wtedy nie jest skrócone :)

      Usuń
  11. Cudownie, uroczo i energetycznie dzięki kolorom.

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz, świetna bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz PRZECUDOWNIE! ♡ Wszystko jest takie, jakie być powinno. Nie przejmuj się opiniami innych. Twój styl kształtuje się i MA PRAWO się kształtować na przestrzeni miesięcy i lat. Kiedyś też ubierałam się na sportowo, bo tak czułam się najwygodniej, natomiast teraz... trzymam bluzy w szafie tylko na jakąś wyjątkową okoliczność, na tzw. czarną godzinę, czyli wtedy, kiedy będą mi już potrzebne w ostateczności. Poza tym, czasami warto poszaleć i założyć coś innego, coś, na co na pozór byśmy się nie zdecydowały.
    Spódnica ma świetny krój i jeszcze lepszy kolor, natomiast gorset - podbił i zawojował mym sercem! ♡ Leży na Tobie IDEALNIE! W ogóle uważam, że tak ubrana, powinnaś reprezentować nasz kraj i zostać naszą maskotką narodową! ;D Szkoda, że Euro się skończyło! Spokojnie mogłabyś zostać nową Natalią Siwiec! ;D
    Pozdrawiam cieplutko, xoxo. ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. za daleko mi do Paryża, ale taką spódniczkę musze mieć !

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy wywiad dla ONTV :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny outfit a ten top ahh :-)

    OdpowiedzUsuń